Khamis, 28 Mei 2020

KEMUNCAK COVDI19!

Benarkah Varian Baharu Omicron lebih bahaya dari DELTA? Provokasi mengenai Covid19 tidak pernah berakhir? Dulu kata Varian Lambda paling bahawa, tiba-tiba muncul pula Omicron?


Nampak sangat "CONSPIRACY THEORY" #96pnwo sangat berkesan mempengaruhi Negara Seluruh Dunia? Atau Negara Negara Maju saja saja menyebarkan berita SENSASI mengenai apa juga VIRUS melibatkan Covid19, lebih-lebih lagi dunia BARAT, termasuk EU, UK.
Khalifah anggap segala HAL ini sekadar memperbodohkan PENDUDUK DUNIA agar hidup dalam KETAKUTAN. Pernah disentuh hal berikut ketika pertama kali Tajuk ini diturunkan IHLAMnya.

ANTARA BULAN JULAI HINGGA 20/8/2020:

Pada ketika ini (28/5/20) angka Pandemic Corona Virus seluruh dunia 5.8 juta+ kes dengan 370,000+ angka kematian.  Apapun angka-angka itu akan senintasa berubah setiap hari.  Makanya aadalah dijangkakan bahawa Ihlam Allah menganggarkan bisa seperti tersebut di bawah…...Sebagai KEMUNCAK PANDEMIC CORONA VIRUS sebelum menemui vaksin penawar? atau tidak akan menemuinya sehingga berakhir tahun 2020M!

1)  Jumlah kes dijangkakan melepasi 10 juta orang
2)  Jumlah kematian pula dijangkakan melepasi 1 juta orang

Sebelum itu menjelang Bulan Jun pula adalah dijangkakan mencapai 7 juta+ kes dengan setengah juta+ kematian.  Maka adalah disarankan agar WHO! berwaspada mendepani 2nd wave (Gelombang kedua) serangan Pandemic Covid19. Apapun Puncak Kedua ini sebenarnya sedang berlaku di Negara-negara yang tersenarai dalam TOP10. Makanya mana-mana negara tersenarai dalam TOP10 atau menjangkau 100,000+ kes covid19 sebagai telah memasuki Puncak Gelombang Kedua (2nd WAVE)! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan