Khamis, 22 Oktober 2020

BAGAIMANA MH370/MH17 JADI TOPIC?

Apakah juga tajuk ini berkaitan dengan kisah "7 MLAM BERSAMA<>MU"?

Penulis masih bercerita tentang MH370 chapter 1 #AuhLasecret!  Jika benar MH370 mendarat di Landasan Buatan di Laut China Selatan>>>maka Operasi Rahsia Sulit X FILE 1902 mensasarkan dua Negara Islam ASEAN (Indonesia/Malaysia) sebagai pencarian #11Men memang TEPAT kerana DOKUMEN KIV #AuhLasecret jelas berada ditangan Negara China sejak kehilangan MH370.  Sementara butiran lain yang berada di MH17 mungkin telah musnah atau ditemui oleh orang yang berkepentingan tanpa pengetahuan sesiapa! Gambar hanya KIASAN, jika berkenaan hanya sekadar kebetulan.


Maka hamba Allah itu pun bercerita>>>>> MH370 ketika hendak terbang sebenarnya membawa "RAHSIA" kajian seorang SAINTIS mengenai satu MALAPETAKA akan mencetus ISU SEJAGAT AMAT SERIUS! MH17 ditembak adalah kerana YAHUDI merancang membinasakan Rakyat Palestine secara beramai-ramai supaya dunia mengalihkan segala ISU kepada MH17 hingga terlupa apa yang sedang berlaku di Bumi Palestine.  Maka kedua-duanya adalah AGENDA KONSPIRASI terancang Oleh New World Order>>>

Maka hari ini telah berlaku diserata dunia bermula RENCANA NEW WORLD ORDER menlanda #dhini secara berfasa (1 - 10)

Apa yang berlaku saat ini FASA kelima namun tidak seragam sehingga menjemput kemunculan Al-Mahdi jika benar-benar Pemimpin Dunia itu WUJUD!  Demikian cara NWO membuat RENCANA XXXXX 5X hanya semata-mata memaksa Al-Mahdi MUNCUL!


#96pnwo Adalah ISTILAH yang diguna pakai Oleh Hamba Allah itu menerangkan kepada Khalifah RAHSIA #secretattack bakal mengoncang #dhini secara berfasa (1-10)! AMARAN! Khalifah.

Dunia gempar kehilangan MH370! Bertambah GEMPAR lagi apabila MH17 ditembak jatuh menyusul kemudian? Apakah kisah ini terjadi pada ISRA 1990 Khalifah? Ya! Begitu hujan terus turun diluar sana? Kota Kinabalu Sabah jam 3:06 pagi adalah Ihlam ini sedang ditulis turunya mengikut susun atur Allah Maha Mengetahui!


Bilamana Khalifah mmenyusuri antara tahun 2000M ke tahun 3000M melihat bilakah KIAMAT akan terjadi?  Khalifah menyaksi MH370 & MH17 berada disatu ruang angkasa dimana terlihat para penumpangnya seumpama berteriakan meminta TOLONG! Lalu Khalifah bertanya kepada hamba Allah yang membawa Khalifah! Mengapa mereka itu seperti ketakutan? Lalu jawab hamba Allah itu "tahukah kamu bahawa mereka itu semua telah dizalimi oleh Pemimpin mereka?" Maka Hamba Allah itu mengambarkan bagaimana kisah itu terjadi? #biarlahrahsia dulu? Penulis akan kupaskan pada tajuk lain nanti, atau akan bersambong kemudian lantaran waktu tidak mngizinkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan