Khamis, 22 Oktober 2020

SENGKETA MELANDA DUNIA? KENAPA?

Allah memilih tajuk ini kerana penceritaan Ihlam Allah ini pencetus kisah bagaimana Khalifah diISRA tahun 1990.  Tika itu terjadi di Pekan KINARUT, kawasan Daerah PAPAR, Sabah.  Malam jam 1:30 pagi selepas Khalifah mengerjakan Solat Sunat Tahajud 8 Rakaat.  Seraya mahu tidur, kedengaran SUARA dari luar memanggil lalu mengajak Khalifah menaiki KUDA BURAK (warna KUDA tidak diizinkan Allah menyebutnya) terbang ke Angkasa @Langit hingga ke tahun 3050M, untuk melihat tentang bagaimana "KIAMAT" itu terjadi? 


Pada malam itu Khalifah menyaksikan segala terjadi hari ini di seluruh dunia, cuma ada beberapa perkara lagi belum berlaku dan mengapa mesti berlaku? Maka itulah yang diIhlamkan Allah malam ini untuk TATAPAN sekalian Umat Manusia.  Hujan Lebat terus turun diluar sana ketika Ihlam ini diturunkan.  Kota Kinabalu jam 2:11 pagi dimana tempat Ihlam ini diturunkan diiringi Hujan Lebat!

Siapakah Tun Mahathir? Abdullah Ahmad Badawi? Najib Razak? Anwar Ibrahim? Muhyiddin Yassin? Nama-nama mereka dan wajah mereka kelihatan pada ISRA tahun 1990? Kenapa disebut kerana kesudahan ISRA 1990 belum TAMAT! Dan mereka hari ini pencetus Kemelut Politik Negara Malaysia? Kenapa? Mengapa? Inilah yang akan diturunkan Ihlamnya satu persatu.  TENANG! Sebab ini bukan HASUTAN atau Kisah DONGENG tapi HAKIKAT yang perlu dihadapi oleh Umat Manusia tak kira di Malaysia malah seluruh Dunia.
bersambong......REHAT sebentar, akan menyusul tajuk lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan