Ahad, 18 Oktober 2020

CONSPIRACY WITH #SILENTATTACK!

Selepas tajuk ini Allah turunkan IHLAM bertajuk Nabi Musa dengan Lembah Thuwa ditulis tanggal 20/10/2020, namun ternyata tajuk itu kini telah dikeluarkan dari lengkebu/blogsport.com tanpa diketahui atau tanpa pengetahuan>>>>gambar dibawah tercatat didalamnya?


Terbaharu: 12 jemaah meninggal (terbunuh) serangan tembakan rambang disebuah Masjid di Nigeria (gambar) Petikan Berita dari KOSMO Dunia terkini

Hari demi hari kebencian terhadap Umat Islam menjadi-jadi? Di India: Rumah dan kedai kedai milik Umat Islam dibakar. Di Kanada Umat Islam diserang ketika Solat Tarawih.  Di Baitulmuqqadis Umat Islam Plastina diserang oleh tentera Israel melakukan solat Jumaat.  Di Sweden, Al-Quran dibakar.  Di China etnik Uighur dianiayah secara kejam.  Namun seluruh Negara dan Pemimpin Islam "keep Silent" aja.

Satu persatu ada ada saja kemunculan VARIAN BAHARU? Lepas AMICORN apa lagi nanti? Itulah yang dikatakan CONSIPRACY semata-mata?  Serangan secara SENYAP!!!

Apakah masih wujud New World Order? Namun ternyata segala berlaku pada #dhini segalanya telah direncanakan lebih awal.....

 


#96PNWO bermaksud sebagai 96% New World Order telah merencanakan segala apa juga telah dan senang berlaku pada #dhini.


Demikian juga halnya dengan CHINA dengan ETNIK UIGHUR mereka memang telah merencanakan pelbagai AGENDA menjadikan bumi Xingjiang sebagai GENOSID!

CHINA KETARA DENGAN SIKAP BERMUKA-MUKA!


Sehingga kelihatan tidak KETARA setiap Gerak Geri mereka menzalimi mangsa mereka secara diam-diam
#SILENTATTACK!

Serupa jua dengan YAHUDI berdepan dengan Dunia Arab disokong kuat oleh Pentadbiran AMERICA!


SEGALANYA BERBAU>>>>


Mereka lakukan semua secara #silentattack keatas Bumi Arab dengan Kalimat "PERDAMAIAN" PADAHAL
SEKADAR CONSPIRACY AMERICA!
MENGHALALKAN SEMAKIN RAMAI PENDATANG YAHUDI MEMBINA RUMAH HARAM DITANAH RAKYAT PALESTINE!
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan