Khamis, 22 Oktober 2020

PDRM MENERIMA MESSAGE KEKACAUAN BERLAKU PRN SABAH!

Memang Benar! Tapi PDRM tersilap teka? Cerita sebenarnya adalah Mereka secara sengaja mendatangkan jangkitan #covid19 di Negeri ini hingga menimbul suasana kacau-bilau sepertimana terjadi hari ini.  Itulah HAKIKAT yang semua orang tak tahu?  Hari ini Ihlam Allah akan terus menceritakan segala kemungkinan akan pasti berlaku?  Orang yang dihantar melakukan tugas ini berselerak serata Negeri Sabah tanpa mampu dikesan kerana mereka adalah dikalangan Rakyat Sabah sendiri.  Apa yang mereka target adalah PENJARA seluruh negara?  Supaya sistem penguat kuasa menjadi longgar! Waspada! bersambong.......?


Mereka secara sengaja minta ditangkap hanya sekadar sebagai pembawa jangkitan.  Kerana itu Khalifah telah menjangkakan jangkitan di Sabah mencecah puluhan ribu dan ratusan kematian.

Pada ketika ini sistem pemulihan mungkin akan lumpuh sedikit lama lagi apabila jangkitan tidak mampu dikawal!  Ini kerana akan ada sahaja kes dari KLUSTER BAHARU akan timbul.  Hari ini kebolehjangkitan mencecah angka 6,090 kes setakat jam 12:00 tengah hari semalam.  Bagaimana jika kebolehjangkitan mencecah melebihi 10,000?  Bagaimana Barisan Hadapan mendepaninya. AWAS! akan terus bersambong>>>>>Ihlam Allah tertunda dari masa ke sesama bimbang akan menimbulkan HUR-HARA!









 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan