Sabtu, 13 Mei 2023

KIBLAT atau KAABAH Part 3 Bahagian II

Apa terjadi pada Tanah Bumi Malaysia hari ini mengikut kata Pemimpin PAS, Abdul Hadi Awang, nyata lebih parah dari Lawak Jocelyn Chia:>>>>>>

Kerajaan Siapakah itu?  Kerajaan Perpaduan gagasan DYMM Raja-Raja Melayu (samalah seperti Raja-Raja Melayu juga tidak punya Iman dan tidak punya Akhlak?  Fikir-fikirkan.

Kini penulis membahas tentang TANAH (ARDI) Sebagai yang paling AFDAL, lantaran disinilah segala kehidupan tinggal bernama TANAH (ARDI):

                             Gambar hanya sekadar sebagai HIASAN

Sebelum itu Ingin penulis Kupaskan dengan Izin Allah kenapa API itu berPUSAT dimana tempat berkumpulnya ISIM-ISIM Allah?  ASBAB api itu berPUSAT lantaran disebut PUSAT itu adalah berkumpulnya para Malaikat mendengar PERINTAH dari ALLAH lantaran malaikat dijadikan daripada API?  Moga kalian mampu memahaminya andai kalian berAKAL?

Apa itu TANAH (ARDI):

T: TANAMlah segala apa yang manusia suka dan usahakan segala apa yang terfikir oleh AKAL manusia selama mana Allah masih izinkan?

A: AMBILlah apa-apa pun dari TANAH itu semahu manusia apa-apa yang manusia perlukan selama mana Allah masih TETAP izinkan?

N: NATIJAHnya nanti bila manusia INGKAR dengan PERINTAH ALLAH, maka pada ketika itulah manusia akan menerima>>>

A: AZAB atas segala perbuatan manusia itu yang suka melebih batas sehingga begitu sombong membuat KEROSAKKAN di Muka BUMI (TANAH), lalu akan tiba masanya TANAH tadi Allah>>>>

H: HANCUR LEBURKAN sehingga tiada lagi yang tinggal semuanya menjadi

A: AIR itulah permulaan mengenai ARDI

R: RAJA segala RAJA akan Allah hapuskan KUASA mereka sebelum munculnya

D: DAJJAL iaitu RAJA segala ONAR mengoda manusia sebelum Dajjal itu dibinasakan oleh seorang bernama

I: ISA yang akan Allah turunkan ke BUMI (TANAH) membunuh Dajjal? Sebelum Allah HANCUR LEBURkan BUMI (TANAH)?  Waspada!!!

Moga IHLAM ALLAH ini memberi banyak MANFAAT kepada manusia sejagat yang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan