Selasa, 5 Mac 2024

EKONOMI Malaysia bergerak Pantas.

Kisah sisipan tahun 1990 yang sekian lama dipendamkan, asbab Allah tidak mengizinkan ianya ditulis ditakuti akan lahir sikap syirik. Biarpun begitu telah banyak tulisan IHLAM ALLAH meramalkan 85% benar-benar berlaku. Apa pula halnya dengan ISU BERAT ini>>>>> 


Demikian itu kenyataan yang dikirim melalui FB Sailila Subdullah Sailila (gambar atas), tanggal 5 Mac, 2024.

Atas sebab itulah ramai musuh-musuh politik Anwar Ibrahim merasa kurang senang, sebaik dapat tahu akan hal tersebut. Maka terciptalah pelbagai langkah sejak dari hari pertama Anwar angkat Sumpah dilantik jadi Perdana Menteri Malaysia ke10.

Hal ini terbongkar sebaik kali pertama Anwar menyerang Tun Mahathir sebagai penyakau Wang Rakyat mengkayakan dirinya sendiri dan anak-anaknya selama 22 tahun 22 bulan.

Mengapa Tun mula tidak senang sebaik Anwar angkat Sumpah, dengan mengatakan Hadi Awang lebih Layak dari Anwar Ibrahim? Lantaran sewaktu Anwar jadi Menteri Kewangan ketika Tun M jadi PM ke4, pelbagai rencana Anwar dibekukan atau dihalang oleh Tun M dilaksanakan, lantaran nama Anwar akan Naik yang bakal mengugat kedudukan dan impiannya menukar Sistem Pemerintah Malaysia mengikut cara INDONESIA tanpa berRAJA (Sistem Raja: Tun M mahu hapuskan) sebermula keKEBALan raja ditarik.

Maka Tun M membuat pelbagai rencana mengelirukan Rakyat sehingga Anwar dituduh Liwat, dan selepas 30 tahun Tun M mengakui bahawa Anwar difitnah.

Namun hal itu tidak terlalu menakutkan Tun M, bahkan Tun M masih berterusan menyerang Anwar Ibrahim.  Apa yang membuat Tun M amat murka, sebaik Tun Daim diserang oleh Anwar (apa pula hubungan Tun Daim dengan Tun M) Tun Daim adalah Menteri Kewangan selepas Anwar Ibrahim.  Pelbagai Rencana Anwar telah diguna pakai oleh Tun Daim sebagai Menteri Kewangan, tapi bukan untuk kepentingan Rakyat, demi kepentingan diri dan kuncu-kuncunya termasuk Tun Mahathir sendiri serta anak-anak Tun Mahathir. Bersambong>>>penulis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan