Khamis, 21 Mac 2024

SMS DARI GUNUNG

Wahai semua bernama manusia, apa pun Bangsa, Agama dan Negara kamu, dan setinggi mana pun pangkat kedudukan kamu, tak kira Raja, Sultan, President, Perdana Menteri kamu tetap HAMBA yakni hamba kepada Allah. Kamu nak letak nama Allah serendah mana sekali pun, dan bakar Kitab Al-Quran atau Pijak Al-Quran. Al-Quran itu cuma KERTAS, namun Al-Quran sebenarnya ada pada dalam tubuh setiap Umat Muslim yang kamu tidak mampu bakar dan pijak.  Allah tetap ada dalam setiap  Nafas Umat Muslim yang kamu tidak mampu rendah-rendahkan, malah mencabutnya.

Ada beberapa petikan dar Al-Quran jadi SAKSI menimpa #KTKP tanpa kamu menduganya, AMARAN!!!

Tunggu dan lihat, janji Allah BENAR BENAR BERLAKU #bbbmmmrd.

Tajuk ini merupakan Kupasan dari tajuk SMS DARI TUAN GUNUNG yang diturunkan Allah IHLAMnya tanggal 2 November, 2014>>>>>WASPADA!!!

Apa yang disebut sebagai ANGIN KENCANG akan melanda dari pelbagai sudut Barat, Timur, Selatan serta Utara dan dimana-mana sahaja adalah 7 perkara seperti berikut:

1)  Fitnah Bermaharajalela

2)  Pembunuhan (tanpa batas) bisa disebut sebagai GENOSIDA

3)  Peperangan atau Pelbagai SENGKETA 

4)  Kelaparan yakni kekurangan makanan

5)  Penyakit yakni bermacam-macam jenis penyakit

6)  AZAB yakni pelbagai Bencana Alam Allah turunkan

7)  QQQ yakni kemunculan tiga perkara yang Allah janjikan 

Dalam pada itu ingat lagikah angka 21/10/20xx, jika ingat bersiap siagalah menghadapi angka tersebut bermula saat ini>>WASPADA!!!

Bilakah BATAS waktu 7 perkara itu akan melanda, sedang melanda dan akan melanda mengikut ketentuan Allah mengikut kehendakNya sekerap dan seberat mana DAHSYATnya.

PERINGATAN!!! Ketahuilah dari tajuk awalnya tanggal 2 November, 2014 hari ini telah memasuki hampir 10 tahun dan pada angka 21/10/20xx sebelum 2 November, 2024 ada berapa hari?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan