Khamis, 20 April 2017

ASIA TENGGARA DAN ASIA PASIFIC

"INGAT!!! SESUNGGUHNYA BERKATA ALLAH, AKU TELAH SEDIAKAN BAGI MANUSIA DAN DUNIA TEMPAT (ZON) YANG SELAMAT, MAKA JANGAN LAH MEREKA MEROSAKKANNYA GARA-GARA MENGIKUT HAWA NAFSU."




ANA memberitahu pada hari ini JUMAAT tanggal 21/04/2017 kepada KOREA UTARA/SELATAN,
ATAU CHINA, ATAU JAPAN, ATAU AUSTRALIA......mahu pun AMERICA atau RUSSIA...jika
kamu mempunyai NIAT menganjurkan PEPERANGAN dikawasan ASIA TENGGARA atau ASIA PASIFIC.......maka kamu juga akan binasa sepetimana berlaku di TIMUR TENGAH (BUMI ARAB) yang semua gara-gara AMERICA dan RUSSIA....termasuk juga GERAT BRITIAN.

Ketahuilah oleh kamu, bahawa EKONOMI DUNIA AKAN DATANG akan datang dari kedua-dua kawasan ini,  andai kamu BINASAkan maka tiada lagi yang selamat bagi manusia termasuk kamu para pemimpin yang menganjurkan PEPERANGAN tempat tinggal yang AMAN dan DAMAI.

Tidak kah kamu tahu, bahawa BENUA EUROPA juga akan didatangi pelbagai masalah, demikian juga dengan AMERICA dan BRITIAN....jangan bilang BUMI ARAB....kecuali MEKAH dan MADINAH.  Semua yang ANA sebut diatas, sedang bergelut dengan pelbagai masalah dalaman dan AGENDA POKITIK tiada ketentuan......gara-gara terlalu ramai sudah mangsa kezaliman menumpang teduh di BENUA sebelah sana......dan FOKUS mereka tiada lain melainkan ISLAM
(pengganas yang berselindung atas nama ISLAM) punya ANGKARA.  Sedang pengganas itu belum pasti (belum terbokti dengan jelas) benarkah mereka itu ISLAM atau juga diBAYAR menganjurkan keganasan......jika tidak bagaimana mereka punya wang membeli SENJATA dan mendapat bekalan SENJATA.

Dalm hal ini, sememangnya ada NEGARA yang menganjurkan kacau-bilau, agar tercetus PEPERANGAN atau Merancangkan SESUATU melihat DUNIA ini seakan-akan KIAMAT....
dan menakutkan.  Kerana....ANA melihat, tiada cerita lain, selain  ISU PENGGANAS dan ISU NUCLEAR......hingga dunia lupa atau sengaja melupakan ISU PEMANASAN GLOBAL (CLIMATE)
dan PELARIAN DUNIA SEMANGKIN MENINGKAT....DEMIKIAN JUGA ISU KESIHATAN  (PENYAKIT) DAN KEMISKINAN.

#PHASE2 DUNIA HARI INI:

Sesungguhnya Allah Maha Pencipta dan Maha Peransang! Betapa tidaknya andai DUNIA mengukur bencana MALAPETAKA #COVID19 kelihatan begitu PELIK? Umpama AUSTRALIA 3,573 kes dengan 14 kematian Bersama sahabatnya ISRAEL 3035 kes dengan 12 kematian bermakna 6,607 kes dengan 26 kematian???? Sedang Malaysia 2,161 kes hanya 26 kamatian sama jumlah terkumpul AUSTRALIA+ISRAEL (26 orang) kematian!!! PELIK tapi BENAR? Begitulah KUASA Allah Maha Berkuasa! AMARAN!!! PERINGATAN! kepada DUNIA HARI INI!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan