Rabu, 19 April 2017

BULAN RAMADAN DENGAN JANJI ALLAH

Allah beri akan AKU tempoh yang tidak nyata, tapi tidak melebih TIGA TAHUN (tiga kali RAMADAN) sehingga selesai semua UJIAN ALLAH.

Pada RAMADAN pertama AKU telah mendapat satu jawapan mengenai SUARA itu akan masuk ke JASAD KU sebagai datangnya Bulan RAMADAN.

Pada RAMADAN kedua AKU mendapat pula IHLAM ALLAH (itulah SUARA), yang senintasa berkata-kata bagi pihak AKU, yang kalian kenal sebagai ANA.

Maka berkata ALLAH.........."Khabarkan kepada DUNIA dan manusia, sesungguhnya DUNIA hanya ada TEMPOH 40 hari sebelum datangnya RAMADAN, maka manusia akan SEGERA mengetahui siapa kah itu ANA dan apa hubungkaitnya dengan AKU."

"Hai sekalian manusia, BERSABAR lah kamu, sehingga menjelang 1 Ramadan (40 hari dari hari ini), sesungguhnya janji ALLAH itu ada TEPAT.".......

Ramadan datang lagi, sebagai yang dijanji, lalu dimetri
sebagai sebuah ikatan abadi seluruh Umat Illahi
saban tahun berpuasa mengabdi akan diri
walau diduga, diseksa, dizalimi ,mahu pun diuji
sekalain itu tiada yang mampu menyakiti
ketabahan jiwa dan kekuatan raga hari demi hari
sepedih sembilu atau sehebat hambatan tali pedati
namun kesabaran dan ketaat tetap kekal dan abadi
dari dunia hingga ke ahkir nanti

Tiada ulasan:

Catat Ulasan