Jumaat, 6 Januari 2023

ANWAR IBRAHIM PEMIMPIN TERAKHIR menyelamatkan MALAYSIA!

 PERCAYA atau TIDAK terserah kepada seluruh #rakyatjelata Malaysia yang mempunyai penduduk lebih 34 juta (data bukan rasmi). Namun apa pun, berhati-hati andai ada niat TIDAK PERCAYA!!! Peringatan!

Percaya atau Tidak juga, penulis IHLAM ALLAH khabarkan kepada seluruh #rakyatjelata Malaysia, bahawa selagi ADA bernama Tun Mahathir di Malaysia selama itu juga Negara Malaysia tidak akan menikmati keHARMONIan hidup lagi?

Tahukah kalian akan maksud "DISIPLIN" yang disentuh oleh Tun M sebagai KUNCI kejayaan? Andai kalian tak tahu apa tersirat ialah "YES".  Apa itu YES, dengar apa cakap dia (Tun M) dan sesiapa yang tidak dengar cakap dia (No Disiplin), lalu menjadi musuh kepada dia, sambil itu dia akan bertindak melalui Lontar Batu secara "SILENT ATTACK"? Itulah Tun Mahathir yang sulit diketahui "NIAT" tersirat disebalik kata-katanya (Lain cakap lain dia buat)?

Hari ini Anwar Ibrahim hampir setiap hari menerima pelbagai UJIAN (diejek atau difitnah mahupun dicemburui) lebih-lebih lagi Pemimpin yang sudah kerap membuat DOSA (takut AIB mereka terbongkar) lalu berusaha menjatuhkan ANWAR IBRAHIM dengan apa cara sekali pun?

Hampir tiada yang menyukai atau memuji Anwar di Malaysia? Jika ada pun sekadar mengampu atau takut mereka akan menjadi mangsa (andai Anwar membongkar segala rahsia kelemahan mereka). Anwar hanya menerima PUJIAN dan Sanjungan dari Pemimpin Luar Negara (itu pun atas dasar hubungan Dua Hala).

Percaya atau Tidak juga penulis menjelaskan mengikut IZIN ALLAH, bahawa selagai ABDUL HADI AWANG menerajui Parti PAS? Selama itulah Umat/Agama Islam akan sedikit demi sedikit terpesong AKIDAH sehingga menjadi amalan "SYIRIK" seumpama "TAKSUB" dan RIAK mahupun TAKBUR. Taksub melampau terhadap seorang Pemimpin bisa melupakan ALLAH Maha Berkuasa, lantaran pada anggapan mereka Pemimpin mereka lah manusia paling berkuasa atau BENAR (SAHIH) tidak boleh dipertikaikan. Maka pemimpin itu akan menjadi "TAKBUR"?  Seolah-olah dia lah Paling BERKUASA menentukan segala-galanya mengikut acuhan dia?

Kesimpulannya keHANCURan Malaysia atau keAMANan Malaysia tergantung pada tiga FAKTA tersebut diatas?

1) Anwar Ibrahaim (andai Malaysia mahu Selamat), atas sikap keTERBUKAan beliau menerima pandangan?

2) Mahathir Muhammad (punca segala KEMELUT melanda Malaysia) lantaran hanya dia sahaja paling layak membawa atau membina Malaysia Makmur dan JAYA? Tidak orang lain?

3) Abdul Hadi Awang (pembawa fatwa amat berbahaya untuk Umat/Agama Islam Malaysia) yakni memecah-belahkan segala bentuk Perpaduan Ummah? Melainkan hanya mereka sahaja paling layak menjadi Pemimpin Ummah? Tidak orang lain?
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan