Rabu, 18 Januari 2023

KOMPROMI DALAM BERKOMPLOT

 Dalam tak sedar tajuk ini pun berkaitan dengan bagaimana America JELAS menyokong GENOSIDA dengan mengumpul Kumpulan Antarabangsa memerangi Houthi Di Segara Merah semata-mata mahu membantu ISRAEL.

Mana-mana negara yang menyertai Kolisi America adalah Negara menyokong GENOSIDA keatas Rakyat Palestine. Walaupun matlamatnya amat jelas dengan HANTIKAN serangan Israel keatas Rakyat Palestine, maka HOUTHI pun berhenti menggila di Segara Merah. Demikian itu seadanya.

Allah memilih tajuk ini berdasarkan situasi semasa melanda #dhini. Terutama negara bernama Malaysia.

Perkataan KOMPROMI bermaksuh persetujuan.  Semantara KOMPLOT merupakan sekumpulan manusia cuba melakukan kejahatan atau SABOTAJ? Makanya hal inilah sedang dihadapi begitu hebat oleh PMX (Anwar Ibrahim) ketika mentadbir Negara bernama Malaysia dalam 100 hari pertama?

Hampir setiap hari kumpulan ini sedaya upaya berusaha bersungguh-sungguh, biar apa pun akan berlaku, mereka akan TETAP Enggan mengaku kalah dan berterusan menyerang PMX dengan pelbagai cara.  Sehingga mereka dustakan NIKMAT ALLAH turunkan sepanjang masuk tahun 2023, bertukar menjadi AZAB ALLAH Maha Dahsyat?

KAMI difahamkan Kerajaan Perpaduan akan kehilangan semua 6 Negeri nanti bila diadakan PRU, dan Negeri yang mereka Yakin mnyampu BESRSIH 100% ialah Terangganu, Kelantan, Kedah dan Negeri Sembilan, semantara P.Pinang dan Selangor (50-50)?  Maka Allah mengingatkan kepada Penduduk 4 Negeri tersebut berwaspada!!!

Kenapa Allah mengingatkan penduduk 4 Negeri tersebut? moga mereka tidak akan menyesal andai malapetaka melanda dimana-mana? Semua itu terjadi apa kala ONAR si DAJJAL telah mendustakan Nikmat Allah?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan