Selasa, 1 Ogos 2023

1445H SUATU PEMULAAN!

Mengapa Allah turunkan IHLAM mengguna pakai tajuk ini (1445H SUATU PERMULAAN!) adalah kerana berpedoman kepada Surah Ibrahim ayat 45.........Al-Quran (14:45) bersamaan angka 1445

yang maksudnya:  "Dan kamu telah mendiami tempat-tempat tinggal orang-orang yang berlaku zalim terhadap diri mereka.  Dan telah nyata bagi kamu, bagaimana , Kami membinasakan mereka dan telah Kami berikan kepada kamu beberapa perumpamaan."

Amat JELAS kelihatan dimana-mana serata Bumi ini sudah dipenuhi oleh manusia yang berlaku zalim sersama manusia tanpa memilih apa Bangsa dan Agama sereta warna kulit.  Hampir saban hari pelbagai BENCANA berlaku terutama sekali (Bencana KHIANAT dan FITNAH)

KHINAAT:  Khianat kepada Bangsa dan Negara serta Agama kini sudah seperti menjadi-jadi berlaku dimana-mana sehingga mencetuskan Huru-Hara dan Kacau-Bilau serta PERPECAHAN diantara mereka.

FITNAH:  Dimana fitnah seperti sudah menjadi amalan hidup seharian manusia dimana-mana sebagai mahu memenuhi kehendak dan hasrat mereka mencapai segala apa yang mereka hajati.

Demikian 2 BENCANA BESAR yang saban hari berlaku daripada 7 BENCANA yang telah KAMI jelaskan sebelum ini melalui FB Sailila Subdullah Sailila dalam G104.

Jesteru itu INGATLAH!!! Bahawa segalanya tengah bermula berlaku dimana-mana serata dunia hari ini bahawa 3 AZAB, 5 MALAPETAKA dan 7 BENCANA akan melanda bila-bila masa sahaja di BUMI ini sepertimana Allah memberi perumpamaan pada Surah Ibrahim ayat 45 Al-Quran (14:45) dengan angka 1445H. PENULIS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan