Selasa, 25 Julai 2023

TATACARA Pemerintahan Imam Al-Mahdi.

Mengapa Umat Islam begitu bergantung HARAP sangat akan kemunculan #PemimpinAkhirZaman Imam Al-Mahdi, sehingga You Tube dipenuhi pelbagai Ramalan dari Para Agamawan?

Terlebih dahulu penulis mengingatkan kalian supaya jangan terus percaya dan jangan juga semudah itu menolak mentah-mentah. Kalian punya AKAL untuk berfikir, dan penulis hanya menulis apa yang ALLAH turunkan melalui IHLAM ILLAHI"

Itu hal yang pertama TATACARA atau Sistem Pemerintahan Imam Al-Mahdi. Mengapa? Adalah kerana seluruh Negara Islam WAJIB mengguna pakai hanya Satu SISTEM yang dipanggil "ISLAMIC LAW" in between Civil and Syariah or BOTH (2 in 1) as concern.

Jesteru kena mengikut aturan antara semua negara ISLAM dalam satu Musyawarah sejurus segalanya TENTERAM dan HARMONI. Begitu pun ada antaranya telah pun penulis HEBOHkan sebelumnya melalui FB Sailila Subdullah Sailila dan G104 Group.

Apakah itu, antaranya kedudukan Sunnah Rasullah dan Al-Quran yang boleh diguna pakai berpandukan IHLAM ILLAHI yang telah dimasukkan ke ROHnya Imam Al-Mahdi dengan Kuasa Illahi pada waktu disemayamkan yakni dimatikan dalam satu PEMBEDAHAN Khusus menyucikan IMAN dan seluruh Jasadnya disuatu malam (Malam Jumaat) tahun ???? Hijrah  (mohon maaf Allah tidak izin menyebut angkanya).

Jesteru itu, jangan cuba-cuba mengaku Imam Al-Mahdi jika yang mengaku itu tidak melalui Malam Pembedahan tersebut, dan penulis juga dengan ini mengingatkan kalian UMAT Manusia, sememangnya Imam Al-Mahdi itu sudah ADA cuma belum diizinkan keMUNCULannya lantaran SAAT ITU belum tiba masanya.  Harap Bersabar.

Dalam pada itu Imam Al-Mahdi bukan saja sudah ADA malah DIA pada SAAT ini melihat segala yang berlaku dimana-mana pada seluruh DUNIA (termasuk Negara yang bukan Islam) serta musuh-muush Islam sebenarnya.  Adalah satu PEMBOHONGAN jika ada mengaku Imam Al-Mahdi, sedang tidak punya apa-apa kelebihan yang Allah Anugerahkan seperti....

a)  Bisa melihat dengan JELAS apa akan berlaku akan datang antara terawal 1 jam sebelum berlaku;

b)  Mampu membaca pergerakkan Angin, Udara, Hidupan lain serta mengawalnya mengikut arahannya;

c)  Tidak akan mudah memberi kata dua mengancam musuh-musuhnya tanpa memberi PERINGATAN!!!

d)  Setiap perkataan yang keluar dari mulutnya "JADI" tiada yang tak jadi, semuanya JADI;

e)  Kelima yang terakhir, Imam Al-Mahdi punya kebolehan AJAIB yang sulit diketahui oleh musuh-musuhnya, caranya mengalah musuh-musuhnya.

KESIMPULANNYA:  Dia Imam Al-Mahdi tidaklah sepertimana yang mereka war-warkan bersandarkan Sunnah Rasullah (tak perlu penulis perjelaskan, apakah bentuk sunnah rasul tersebut yang mengambarkan siri-siri Imam Al-Mahdi) itu semua 80-90% tidak SAHIH!!! Harap Maaf dan bukakan MINDA kalian seluas-luasnya mengenai Sunnah Rasullah dengan berpandukan Al-Quran, jika terdapat pertentangan, maka kembalilah kepada Al-Quran dan tinggalkan Sunnah Rasullah, ikut mana-mana yang tidak bertentangan dengan Al-Quran sahaja.

Tidak ada sesiapa pun mampu memberi keSAHIHan akan Sunnah Rasullah selagi mana ianya bertentangan dengan ayat-ayat Al-Quran (mungkin ada pihak yang cuba mengubah fakta mengikut kehendak mereka semata-mata).

WAJIB WASPADA!!! Al-Quran itu dijamin keasliannya dan keTULINannya oleh Allah Illahi, sedang Sunnah Rasul itu tiada jaminan dari Allah Illahi. Kamu juga tidak akan ditanya Sunnah apa yang kamu amal, tapi kamu akan ditanya siapa Nabi Kamu, Siapa Tuhan kamu dan siapa Imam Kamu (Imam bermaksud, KITAB yang kamu anuti) dan Apa Agama Kamu? Fikir-fikirkan, dan tidak juga kamu ditanya apa Bangsa kamu dan apa Status kamu? PENULIS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan