Isnin, 17 Julai 2023

ANOTHER TRIPLE "C" CONCERN

 Semua pemimpin Dunia sezaman dengan Tun Mahathir, telah pun memberi kata NOKTAH dengan Dunia POLITIK? Hanya tinggal Tun Mahathir seorang?  Kenapa dan Mengapa? Jawapannya paling mudah, kerana Tun M selama 22 tahun 22 bulan 100% telah lupa dan mendustakan semua NIKMAT Allah yang diberikan kepadanya.  Lebih parah dari itu, hari ini Tun M terpaksa cuba menyelamatkan dirinya untuk memenangi Samannya terhadap Anwar Ibrahim, yang difitnahkan oleh Tun M 20 tahun lalu. Kini Anwar pula menuduh Tun Mahathir kayakan diri dan keluarganya selama 22 tahun, sehingga memaksa Tun M saman Anwar Ibrahim, walaupun dalam keadaan MAJU MUNDUR KENA?

Apakah "Triple C" terbaharu yang membawa kepada "KEMELUT TERSEMBUNYI" Politik Malaysia yang tidak pernah menemu titik noktah?

Sebentar lagi>>>>>>> bagaimana suasana terkini (saat ini 9.30 pagi waktu Malaysia di Mahkamah Seksyen Selayang, Selangoar) Menteri Besar Kedah hadapi tuduhan menghina Sultan Selangor. Lebih 100 orang pengikut Sanusi hadir memberi sokongan. 

Kepelbagaian ISU melanda Negara bernama Malaysia, bukan sahaja mengenai Kes Hasutan 3R termasuk juga beberapa Kes "CIRIMNAL" jenayah terancang berprofil tinggi, sedang dihapadi oleh hampir 35% Para Pemimpin Pembangkang. Hal inilah yang membuat Parti Pembangkang berusaha mahu Memenangi PRN 6 Negeri yang akan akan diadakan pada tanggal 12 Ogos, 2023 bersamaan 25 Muharam 1445H.

Antara mereka termasuk Pemimpin Bersatu Muhyiddin Yassin merangkap Pengerusi Perikatan Nasional (PN) yang dianggoti oleh (3 buah Parti) iaitu Parti PAS/BERSATU dan GERAKAN.

Apa pun dilaporkan bahawa Parti Pas adalah antara tercatat sebagai banyak melakukan jenayah dalam 3 Negeri (Terangganu, Kedah dan Kelantan) yang diperintah oleh PAS.

Secara keselurahannya hampir 45% Para Pemimpin Negara bernama Malaysia sedang dan telah berdepan dengan pelbagai jenayah terancang mengenai kepelbagaian cara melakukan "CRIMINAL" namun digugurkan tanpa alasan yang JELAS?

dilanjutkan pada PART II >>>>> bersambong (pada tajuk lain).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan