Ahad, 2 Julai 2023

Apa itu IMPACT, BUTA dan GILA?

Lihat tajuk "Di mana ISRAEL tahun 1946" berkaitan dengan BUTA dan GILA? Ada kaitan.

Andai banyak ramalan dikalangan bijak-pandai dalam bidang AGAMAWAN di INDONESIA meramalkan bahawa Imam Al-Mahdi datang dari Bumi INDONESIA >>>> apakah Rakyat Indonesia pada PEMILU 2024 bisa melihat cocok President yang dipilih bisa diterima oleh Imam Al-Mahdi? 

WASPADA!!!

Selepas tajuk IMPACT, semua sedia maklum akan maksudnya iaitu Indonesia, Malaysia, Pakistan, Arab Countries, Turkiye yang dalam sasaran serangan Politik dan Ekonomi sehingga terlihat hari ini bagaimana Situasi Politik dan Ekonomi Negara-negara IMPACT terkesan sehingga menimbulkan pelbagai KEMELUT.

Contoh: Indonesia hari ini diserang oleh masalah apa yang berlaku di Pesantren Al-Zaytun, seolah-olah sama seperti apa yang berlaku di Malaysia bagaimana sebuah Parti diberi nama PAS seolah-olah mengambar situasi yang sama sepertimana Pesantren Al-Zaytun, cuma dari sudut pembawaan agak jauh berlainan, namun olahan kisahnya hampir sama, iaitu menyimpang dari Syariat Islam itu sendiri.

Hal yang berlaku di Pakistan pula, situasi Politik dan Ekonominya hari ini kucar-kacir, bilamana America ikut campur.  Negara-negara Arab pula seperti, apa yang telah berlaku kepada Iraq, Libya, Syria, Jordan, Yemen, Sudan dan Palestine seolah-olah satu rencana yang tiada penghujungnya.

Sementara Turkiye pula, seperti kerap menerima tekanan dari sahabat EUnya dari sudut Politik dan Ekonomi, yang melibatkan NATO tentang pembakaran Al-Quran kerap berlaku di SWEDEN.  Malah terbaharu pada ketika Umat Islam meraikan Hari Raya Aidil Adha 1444H.

Kesimpulannya selepasa IMPACT diserang, Para Pemimpin Islam seperti BUTA bagaimana mahu mengatasinya,  yakni segala masalah yang sedang berlaku.  Mereka seolah-olah menjadi GILA.  Sudah tentu kalian sudah tahu apa itu maksudnya "BUTA" dan "GILA", sepertimana telah diterangkan sebelum ini. Sila layari tajuk "Kena IMPACT kini jadi BUTA"

tulisan Ihlam Allah bertarikh 29 Jun, 2023 dan mengenai maksud Gila pula (gambar)

Moga apa yang diterangkan mampu membuat kalian faham dimana sejak bermula 1 Julai, 2023 akan berlaku pula serangan #silentattack, dimana-mana seluruh dunia.  PERINGATAN!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan