Rabu, 19 Julai 2023

SENGAJA atau PURA-PURA tak tahu? (Triple "C" PART II)

Macam-macam saja gambar dikeluarkan, gara-gara teknologi 5G dan 6G (GILA 5 hingga 6 kali Ganda) #silentattack

Kalender Maal-Hijrah 1445H di Malaysia dibuka oleh KES Menteri Besar Kedah menghina Sultan Selangor. 

Namun sebelum itu Sanusi memohon Ampun, tapi tidak diperkenankan, sebaliknya siasatan terus dilakukan sambil tindakan diambil hingga mengundang Menteri Besar Kedah itu tampil dihadapan Hakim Mahkamah Selayang dengan berkata "Tidak Mengaku Bersalah".

Apa yang membuat Sanusi memohon Ampun? Adakah dalam keadaan SEDAR atau dipenuhi perasaan KePURA-PURAan? Lantaran Statusnya sebagai MB Kedah dan dijulang sebagai Panglima Perang Perikatan Nasional, membuat Sanusi lupa diri? Sikap Sanusi yang kerap dan suka menyerang PERIBADI Lawannya seolah-olah dirinya 100% Sempurna (bersih dan suci).

Situasi terkini, hanya kerana dia (Sanusi) membuat Sultan Kedah dan Rakyatnya tempias merasa tersinggung apa lagi sikap Sanusi itu JELAS tidak punya ADAB sebagai seorang Melayu/Islam. Hatta, maka tersebutlah perkataan #TripleCCC bermula membuka lambaran baharu Kalender Maal Hijrah 1445H sebagai menyambut Awal Muharam di Negara bernama Malaysia.  Tunggu Episod yang menyeramkan akan berlaku sebelum 12 Ogos, 2023 dengan menyusul PART III yang lebih GEMPAR!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan