Sabtu, 25 April 2015

FEW WORDS TO THINK

Sebagai Tuan Rumah Persidangan ASEAN kali ini, MALAYSIA kena fikir FEW WORS AS BELOW.........E,,,,,U.  How do you do? O...I...C. what about you?  I fell strong. Sure....? what
about U...N....U.....S\...? Are U......oh......K? I fell happy and strong. U......ya am I. U 2. No. U LAH
Who are they ??????? may be them....? WHOM THIS WORLD BELONG 2 ?? as JOKOWI said
Apakah sumbangan ASEAN kepada INDONESIA?


 Mungkin ini hanya mimpi, namun harus
pasti ada pembetulan atau kebetulan?

Bagaimana ALLAH menurunkan IHLAM ini, yang AKU juga keliru pada SAAT ITU, apakah tujuan ALLAH menurunkan IHLAM ini.  Ternyata apa yang ALLAH maksudkan bahawa.....seakan-akan berlaku PERGOLAKAN dalam SEGALA JENIS KUMPULAN yang diTUBUHkan oleh MANUSIA.

Kenapa nama JOKOWI Allah masuk dalam kata-kata SINDIRAN......Rupa nya OIC akan bersidang di INDONESIA (telah pun berlaku) dan JOKOWI membuat SINDIRAN dengan kata-kata.....
"Apakah sumbangan ASEAN kepada INDONESIA"...(Allah maksudkan....bahawa pertanyaan ini diTUJUkan oleh ALLAH kepada SEMUA KUMPULAN yang mentadbir DUNIA.  dengan kata=kata lain...."Apakah sumbangan kumpulan-kumpulan ini kepada DUNIA"

"Terangkan kepada DUNIA, mengapa mereka berpuak-puak dengan KUMPULAN, sedang mereka tidak pernah BERSATU mengURUS DUNIA keseluruhan.  Bahkan mereka berbalah antara satu dengan yang lain.  Kelak nanti mereka sendiri akan BINASA."

Yang ALLAH maksudkan seperti kata-kata diatas........Mungkin ini hanya MIMPI.......namun harus pasti ada pembetulan (yakni mencari kesilapan yang telah berlaku) atau kebetulan (yakni, jika apa yang terjadi selepas ini (Tajuk ini ditulis) maka demikian lah ALLAH mengUJI mereka.

Maka berlakulah pelbagai PERISTIWA di BENUA EUROPA, AMERICA, ASIA  dan serata tempat dimana-mana di DUNIA ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan