Selasa, 5 Julai 2016

KAD KUNING (YELLOW CARD)

Bismillah.........assalam.........SELAMAT HARI RAYA<> MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Allah tidak mengizinkan Aku buat sementara waktu berbicara terlalu LANTANG mengenai segala PERISTEWA yang melanda DUNIA.  Namun dalam pada itu AKU diperintahkan oleh ALLAH memberitahu, bahawa ada beberapa buah NEGARA di DUNIA telah pun menerima DUA KAD KUNING


dan beberapa buah NEGARA juga telah menerima SATU KAD KUNING.

Makanya, NEGARA yang menerima DUA KAD KUNING harus kena berjaga-jaga.  Sementara NEGARA yang menerima SATU KAD KUNING harus berhati-hati.  Kemuncak pada SEGALA HAL akan terlihat dalam beberapa bulan akan datang sebelum menjelang TAHUN 2017......atau SEGALAnya bergantung dengan keadaan SAAT ITU.

AKIBAT keEGOan para pemimpin DUNIA yang terlalu mengikut PERASAAN atau bertindak terlalu CEPAT (yakni, tiada rancangan teratur) membuat suasana sekeliling kita seperti tersembunyi sesuatu yang menakutkan.......cuma kita tidak perasaan kerana terlalu lalai dengan KOMPUTER atau TELEFON BIMBIT.  Juga HIBURAN dan PASARANA yang mengasyikan.  DUNIA tidak digemburkan dengan BERITA menakutkan, akan tetapi sentiasa dihiburkan dengan keCEPATan teknologi canggih.  Penduduk DUNIA telah dibuai dengan hayalan dan dibutakan dengan TEKNOLOGI dan GLAMOUR.  Pada HAL banyak FAKTA yang disembunyikan oleh PARA PEMIMPIN DUNIA agar manusia tidak PERLU RISAU.

Segala MAKLUMAT yang manusia terima SAAT INI, hanyalah SATU REKAAN hasil tapisan yang CUKUP RAPI,,,,,,,namun adakalanya juga BISA BOCOR,  Apa pun bukan niat AKU mengelirukan,
namun ITU dalah HAKIKAT yang HARUS AKU katakan, sebelum AKU berundur untuk satu tempoh yang bergantung dengan IZIN ALLAH.  Telah Aku katakan......Aku diUTUS untuk mengatakan KEBENARAN........jika kebenaran itu banyak menyentuh tentang ISLAM atau AL-QURAN, lantaran itu BENAR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan