Jumaat, 29 Julai 2016

SESUATU YANG HILANG BANGKIT KEMBALI

Tahukah kamu apa itu MESIAH yang mereka (Yazid Mahjuji) tunggu-tunggu? Itu hanya sebuah legenda yang mereka cipta sebagai mengelirukan penduduk dunia. Lantaran sebenarnya dipanggil "MESIAH" itu adalah Satellite, dan Satellite pertama dilancarkan oleh NASA adalah seperti gambar bawah>>>>>>

DEMI SEBUAH PERJALANAN......AKU TIDAK AKAN PERNAH MELANGKAH TANPA IZIN ALLAH,  APA LAGI MELUPAKAN SEGALA BEKALAN YANG ALLAH PERINTAHKAN. JESTERU MANA MUNGKIN AKU AKAN KEKURANGAN SEPERTIMANA
PERJALANAN ORANG LAIN YANG SENTIASA ADA SAHAJA YANG LUPA ATAU TERTINGGAL, kerana adanya SATELLITE>>>>>>


Seraya terbina lah sesuatu kebangkitan yang telah lama hilang (yakni PUSAT).  Sesuatu ciptaan yang tidak berPUSAT, Allah umpamakan sebagai seorang MUSAFIR yang keHAUSan.  Maka dalam Ilmu sains dan teknologi,  PUSATnya ialah Satellite.  Maka bagi Aku PUSAT itu telah pun ALLAH bangkitkan dan tunjukan ARAH mana yang paling WAJIB bagi Aku lebih mudah dan CEPAT SAMPAI (yakni TIBA).

Dengan perintah BARU yang Aku terima,  Aku WAJIB mendapatkan (mendatangi) PUSAT itu untuk sesuatu kebangkitan.  Lalu disana nantinya terhidang segala macam keperluan yang bakal AKU pakai bagi meneruskan perjalanan menunaikan PERINTAH ALLAH.

"cukuplah dengan ayat-ayat itu.....nantinya Allah akan IHLAMkan kepada Engkau maksud seterusnya bagi DUNIA menyedari, bahawa DUNIA adalah kepunyaan ALLAH."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan