Selasa, 4 September 2018

RAHSIA ALLAH DALAM X dan 1

X (9) 1 (9) dalam arena angka 666 perantaraan 999, terdapat RAHSIA ALLAH, yang tersimpan dalam Tajuk Biarlah Rahsia dan PRACTIES.  Maka hari ini saya jelaskan seadanya mengikut kebenaran Alam Ghaib dan Alam Kubur atas Keizinan Allah Maha Mengetahui dan Maha Melihat.




Bismillahi Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim.  Assalammulaikim wahrahmat tulahi wahbarkatu.  Ya Taa Sinn Mim, Ya Alip Lam Mim Raa,  amin Ya Rabulalamin.


X sebgaimana anda telah maklum, saya telahpun memberitahu anda mengenainya beberapa bulan lepas ? X jika anda lupa, disini saya memperkatakan hanya satu sahaja mengenai X (marking).  Maka Allah telah menandakan 9 tempat yang disebut dalam ANGKA 1 juga (9) pada tajuk PRACTIES.

Ke 9 9 tempat dan tanda ini, telah tersenarai terlebih awal sebermula pada Bulan Muharram tiga tahun lepas (bermakna 1436H), dek kerana itu, mengapa saya tidak akan hadir di Alam Maya pada Muharram 1440H,  Tempat (Negeri atau Negara) ini, tidak akan mampu lari lagi dari penglihatan Allah dalam pelbagai balasan yang setimpal dengan ANGKARA tingkah laku PEMIMPIN dan RAKYATNYA.

Biar saya tiada hadir di Alam Maya atau dimana-mana yang mempunyai kaitan dengan INTERNET, bukan bermaksud saya telah mengundur diri, tapi itulah HAKIKATnya yang harus dunia mengerti dan memahami, bagaimana BIJAKnya ALLAH mengatur susun segala kejadian mengikut kehendakNya.  Ingin juga saya katakan, dalam HAL yang berlaku dalam 31 HAL sebenarnya tiada siapa yang menang (termasuk kuasa-kuasa besar) demikian juga dengan 20 persoalan pada Tajuk Iman dan Niat....bukan perkara MUDAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan