Ahad, 7 April 2019

ISRA 1990: Khalifah

Kemangkatan Khalifah memasuki hari ke 7 pada hari ini,  7 April, 2019 Al-Quran (7:4)  Berapa banyak (penduduk sesuatu) negeri (negara) yang Kami binasakan.  Seksaan Kami menimpa mereka pada waktu malam atau waktu mereka berehat pada siang hari.  Sebentar tadi seorang sahabat ingin tahu lajukah "borak" itu ?  Mengikut Khalifah pada saat itu sebaik selesai mengerjakan Solat Sunat Tahajud,  Pintu diketuk dari luar, sedang anak-isterinya nenyak tidur.  Khalifah membuka pintu,  lalu orang (Allah tidak mengizinkan Khalifah menerangkan mengenai raut wajahnya) mengajak Khalifah naik kelangit sambil mennjuk ada seekor kuda sedang menunggu.




Pantas ditanyanya akan Khalifah nak mahu kemana ?  Khalifah menjawab nak melihat "Kiamat" dan tahun kiamat itu berlaku.  Maka Khalifah pun menaiki kuda itu.  tiba-tiba turun cahaya dari langit dan kuda itu mengikut arah cahaya (terlalu laju) hingga Khalifah diajak ke tahun 3050.  Ternyata tiada jua kiamat.  Lalu khalifah rasa sesak nafas, lalu minta dibawa ke tahun dimana dunia dalam keadaan Huru-Hara.  Maka itulah tahun 2020 -2022. 


Malaysia pada ketika itu dipimnpin oleh Tun Mahathir.  Bermakna hingga tahun 2022 Tun Mahathir masih PM Malaysia, dan wajah Anwar hanya kelihatan pada ketika itu tak bermaya.  America pula dipimpin oleh seorang wanita.  Hubungan Malaysia dengan China ada sedikit keretakan,  demikian jua dengan Singapore dan Indonesia.


Tun Mahathir telah banyak memperkenalkan dasar-dasar baharu dalam pentadbir Malaysia hingga Rakyat Malaysia keliru ?  Maka akan bermula huru-hara dan Anwar Ibrahim muncul tiba-tiba dengan suara lantang.  Ketika itu tahun 2022 - 2030 dunia sudah HURU-Hara di sana sini. Bumi Arab pula dilanda bencana besar.  Umat Islam berpecah-belah.  Maka muncul seorang yang Khalifah tidak diizin oelh Allah memberitahu,  selaku manusia yang ketika itu mempunyai kelebihan mempimpin Umat Islam. Cukup,   buat ketika ini.

#WWO vs COVID19:

Tajuk ini Allah turunkan IHLAMnya sekadar memberi PERINGATAN kepada #DHINI Al-Quran (7:4) dan juga sebagai memberi PERINGATAN!!! tentang KIAMAT itu hanya Allah sahaja yang tahu bila ianya akan berlaku dan PASTI berlaku.

Demikian pula #DHINI ini manusia dilanda MALAPETAKA #COVID19 begitu membimbangkan dan adakah kemungkinan Pemimpin Akhirzaman akan muncul??? Tunggu & Lihat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan