Khamis, 12 Oktober 2023

BAHAGIAN I (dari Surah Al-A`raf ayat 33).

 Apa itu #666America (juga mempunyai kaitan dengan #555America): Awas!!! gambar bawah sekadar HIASAN 

Seperti diterangkan pada tajuk "Surah Al-A`raf ayat 33" sebelum ini, #666America yang penulis cuba perjelaskan tiada kaitan dengan apa-apa juga SIMBOL yang ada dimana-mana berdasarkan angka 666. Tapi lebih kepada apa yang disebut dalam Al-Quran Surah Al-Anaam ayat 66, dan Surah At-Tahrim ayat 6.

Dalam pada itu terkait juga dengan Surah Al-A`raf ayat 33 berdasarkan perkataan "CEROBOH" dan perbuatan "KEJI". Perbuatan KEJI America yang suka menCEROBOH yakni ikut campur Urusan Negara Lain (disebut selepas ini sebagai UNL) telah banyak membuat pelbagai ANGKARA sehingga hari ini menjadi PENDUDUK negara tersebut hidup dalam suasana KUCAR-KASIR yakni Huru-Hara, seperti>>>>

Negara Iraq, Libya, Syria, Palestine, Russia, Ukraine, India, Myanmar, Afghanistan, Pakistan, Iran, Tukiye dan ada beberapa negara lagi yang melibatkan perbuatan KEJI #666America.

Apapun perhatikan apa yang diperkatakan oleh Al-Quran (6:66) dan (66:6) sebagai panduan jalan cerita sebenarnya, sebagai mengingatkan Penduduk Bumi (manusia) berfikir sebelum hadirnya #PemimpinAkhirZaman #everythingrahsia #QQQ.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan