Khamis, 12 Oktober 2023

Dimana ISRAEL tahun 1946?

 Nama ISRAEL yang tidak pernah wujud, tiba-tiba sahaja hari ini buklan sahaja hampir memiliki 100% Bumi Palestine, malah telah menguasai seluruh dunia (UN) tanpa tiada sabrang tindakan mampu menghalang kezaliman mereka, disebabkan sokongan Amarica dan Inggeris.

Kekejaman Israel bukan sahaja terhadap seluruh Rakyat Palestine, malah Israel sanggup membunuh Warganya sendiri demi mahu menguasai dunia.

Dimana Bumi ISRAEL pada tahun 1946 mengikut Peta Dunia?

Dan bagaimana secara tiba-tiba pada tahun 2023 bisa kelihatan seperti ini>>>>>

Adakah UN, USA, UK, EU BUTA dan GILA? Sebodoh-bodoh manusia adalah bila tidak tahu dimana letak AKALnya? Kalau sekadar ada OTAK Lembu dan Kerbau pun ada. Adakah UN, USA, UK. EU sekadar punya OTAK tapi tiada "AKAL" sehingga jadi BUTA dan GILA, tidak tahu membedzakan FAKTA dengan MITOS?

Kewujudan Negara Israel cuma MITOS ulah UK dan USA pada tahun 1948.  Maka kini mereka (USA/UK) melihat Bumi Palestine pula semacam MITOS, sehingga berterusan dizalim dengan begitu KEJAM di Bumi mereka sendiri, gara-gara manusia BUTA dan GILA (Nak tahu maksud BUTA dan GILA) sila baca tajuk berkaitan dengannya pada Blog ini juga.

Dan bagaimana pula tentang GILA? Menceroboh Bumi Palestine adalah jelas diterangkan pada Surah Al-Araf ayat 33.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan