Ahad, 1 Oktober 2023

DUNIA BELUM KIAMAT II

Percaya atau tidak KAMI berani bertaruh atas nama Demi Masa, Demi Al-Quran, menjatuhkan Kerajaan Perpaduan Negara Malaysia berdepan dengan KIAMAT (bermaksud huru-hara).  Malah KAMI dengan Berani bertaruh atas nama Kebenaran Perjuangan Kami Al-Quran (3:104), barang siapa sahaja cuba memusuhi KAMI tak kira apa bangsa dan agama, dalam negara Melaysia sendiri atau dimana-mana sahaja luar negara.  Akan PASTI mengamali keGAGALan dalam apa juga usaha mereka>>>>


AWAS!!! Ini bukan Dunia Belum Kiamat tulisan Langau, tapi ini Dunia Belum Kiamat II Ihlam yang diturunkan oleh Allah berlatar-belakangkan gambar (bawah)>>>>pun tiada kaitan dengan tulisan SH Alattas, waspada!!!

Ini adalah PERINGATAN!!! sebelum PMX merombak Barisan Kabinet Malaysia hanya kerana desakkan pihak-pihak tertentu? Sehingga mengundang Malaysia Kiamat!!!

SEDARLAH!!! Bahawa awak selepas dikeluarkan dari Lubang NERAKA tak semena-semena dilantik menjadi PMX (Perdana Menteri Malaysia Ke10).  Maka tak hairanlah jika musuh-musuh awak tidak senang orang NERAKA boleh masuk SYURGA sehingga diberi tempat duduk Singgahsana (Putrajaya)

Sebelum Dunia Kiamat, berkemungkinan Malaysia akan Kiamat dahulu, lantaran sejak Angkat Sumpah diangkat jadi PMX setiap hari awak kena SUMPAH sahaja, tanpa diberi sedikit pun peluang untuk membela diri (membuktikan segala kebenaran).

SUMPAH SERAPAH terhadap diri awak setiap jam setiap hari meluap-luap dimulut-mulut mereka yang tak serik mencipta ONAR SI DAJJAL.

Ketahuilah ONAR SI DAJJAL adalah punca segala MUSIBAH!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan