Isnin, 16 Oktober 2023

Maksud ke 4 #BBBMMMRD

 Pada tajuk ini Allah turunkan IHLAM mengapa bisa terjadi maksud #BBBMMMRD sehingga Lima Peringkat.  Begitulah Allah Maha Bijaksana dan Maha Mengetahui. Bumi Belah Berkala Manusia Mati Maharajalela Rencana Dajjal #BBBMMMRD. Maka mayat manusia bisa ditemui dimana-mana dengan jumlah yang agak banyak. Bila hal itu terjadi? Waspada (gambar bawah) sekadar HIASAN cuma>>>>tiada kena mengena dengan jalan cerita.

Maka terlihatlah seolah-olah nyawa manusia sudah tidak punya nilai lagi.  Hal itu sedang terjadi akan berterusan berlaku bila-bila #BBB masa sahaja. Seraya mengapa kalian masih berlagak sombong mengejar dunia sehingga hilang maruah diri mengikut telunjuk Pemimpin Munafiq dan Gila Kuasa.

Tahukah kamu apa itu Bumi Belah Berkala (Gempa Bumi atau Tanah Runtuh) lalu banyaklah mayat bergelimpangan ditemui dimana-mana bermaksud Manusia Mati Maharajalela.  Pantas siapa yang menjadikan semua itu Rencana Dajjal (yakni mengunakan teknologi) yang penulis kira semua telah tahu mengenainya (ketika gempa Bumi Melanda Turkiye). Gempa Bumi tersebut banyak berlaku di Negara Majoriti Penduduknya MUSLIM atau Negara anti kepada mereka @ #96pnwo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan