Khamis, 12 Oktober 2023

SURAH Al-A`RAF AYAT 33

 Allah sengaja memilih tajuk ini sebagai menerangkan tiga perkara berikut bersandarkan ayat 33 dari Surah Al-A`raf>>

Apakah 3 PERKARA tersebut:

1) #666America (juga mempunyai kaitan dengan #555America)

2) #96pnwo (juga berkaitan dengan #WW3)

3) #BBBMMRD (juga berkaitan dengan #Langit #Langit2)

Sepertinya yang telah banyak Alah turunkan IHLAM sebelum ini, sesungguhynya berkisar kepada ketiga-tiga HAL tersebut diatas. Malangnya para pembaca ramai tak faham atau dikelirukan oleh Allah kerana jalan ceritanya berputar-putar antara satu tajuk ke satu tajuk tetapi mempunyai kaitan antara satu dengan lain, seperti mana caranya Allah turunkan WAHYU kepada Nabi Muhammad secara beransur-ansur tetapi mempunyai pertalian antara satu dengan yang lain.

#666America diturunkan IHLAMnya tanggal 30 Oktober, 2018. Sementara #96pnwo diturunkan IHLAMnya tanggal 30 Oktober, 2019 (setahun kemudian bersama #WW3).  Namun terdahulu sebelum itu #BBBMMRD telah diturunkan IHLAMnya tanggal 25 Januari, 2017 selepas Donald Trump angkat sumpah.

Persoalannya sekarang apakah sebenarnya ketiga-3 HAL tersebut?  Maka inilah yang penulis cuba JELASkan secara JELAS, walau telah pun diterangkan sebelum ini dalam pelbagai tajuk yang berasingan.  Tapi kali ini penulis akan pisahkan ketiga-tiganya dengan membawa tajuk masing-masing mengikut Bahagian I hingga III berdasarkan Surah Al-A`Raf ayat 33.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan