Ahad, 15 Oktober 2023

BAHAGIAN II (dari Surah A`raf ayat 33)

 Apa sebenarnya maksud #96pnwo? NWO hampir semua orang tahu maksudnya @New World Order, namun 96p lebih kurang 96% @peratus. Apakah 96% itu (Dunia dalam keGELAPan). Gambar sekadar Hiasan>>>>

Jika tercetus Perang Dunia ketida #WW3 adakah terfikir oleh penduduk #dhini bahawa dunia ini dalam kegelapan, bukan kerana serangan BOM tapi lebih kepada teknologi yang sebenarnya telah direncanakan lebih awal lagi oleh NWO yang dikendali sepenuhnya oleh SATU KUASA dalam agenda #everythingrahsia.

Samaada CUACA, IKLIM, mahupun GEMPA BUMI, sebenarnya bisa sahaja dibuat oleh apa yang KAMI panggil #96pnwo jika mereka berkehendak.  Bunyinya seolah-olah macam bunyi kuasa Allah (atas kehendakNya). Ya!!! memang bunyi itu serupa demikian, tapi kuasa DAJJAL, lihat sahaja jika kalian berkehendak bisa sahaja kalian mampu perolehi melalui KOMPUTER, Laptop atau Telepon @hp (itukan mata SATU @skrin).  

#WW3 adalah dalam rencana akan berlaku pada tahun 2024, namun Ihlam Allah telah terlebih awal mengatakan bahawa ianya akan berlaku sebermula seawal bulan Oktober dimana Al-Quran (??:??) jadi SAKSI.

antara ayat yang paling Jelas pada Surah An-Naml ayat 72>>>Al-Quran (27:72)

bukankah telah banyak sudah berlaku Azab Bencana yang Allah telah turunkan, malah bisa sahaja dikatakan saban hari dan setiap detik pada tempat yang berbedza-bedza dengan kepelbagaian azab diluar jangkaan manusia. Mungkinkah tercetus #WW3 hanya kerana Perang Russia/Ukraine dan Perang Hamas/Israel? Sebenarnya, penduduk Bumi hanya melihat kepada kedua-dua Peperangan itu sahaja, padahal perang #WW3 yang melanda seluruh dunia hari ini ialah ada tiga (sekali gus) secara tanpa disedari, iaitu:

1)  Perang Berebut Kuasa;

2)  Perang POLITIK @Propaganda dan Konspirasi dll.

3)  Perang Ekonomi (dengan melakukan sabotaj dan boikot dalam kepelbagaian barang keperluan) terutama Nilai Mata Wang.

Demikian itu sebenarnya #WW3 sememangnya telah bermula yang direncanakan oleh #96pnwo sejak 2017 (6 tahun yang lalu). Sebelum Donald Trump angkat sumpah pada 20 Janurai, 2017, yang IHLAM ALLAH sebut sebagai #BBBMMRD akan diceritakan pada Bahagian III lewat malam ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan