Selasa, 22 Mac 2016

40 MESSAGE during 5 days absent........

Allah menurunkan 40 IHLAM (yakni merujuk kepada 40 WAHYU dalam Al-Quran).  Namun hanya TIGA sahaja ALLAH izinkan kepada AKU menyampaikanNYA.

"Jangan sesama sekali sentuhkan Palestine dan Yahudi, jika kamu mahu menjadi PEMIMPIN, kelak KAMU akan dibinasakan tanpa kamu duga (yakni jangka).  Andainya hanya pada kamu, adalah lebih baik, jangan sampai kepada Negeri kamu (yakni dimana kamu tinggal untuk cari perlindungan) pula yang Allah Binasakan."


"Jadilah kamu pemimpin berkuasa, tapi jangan sesekali kamu menggunakan AGAMA ALLAH sebagai cemuhan kamu untuk merayai kemenangan.  Kelak nanti NEGARA kamu akan ALLAH HANCURKAN".


"Kamu juga manusia seperti yang lain, jangan kamu fikirkan kerana orang lain itu ISLAM lalu
kamu membayangkan itulah ISLAM.  Sedang kamu lebih teruk dari orang yang kamu sangka
JAHAT.  Sebab niat kamu ingin mencapai KEMENANGAN, padahal  kamu adalah dikalangan
mereka-mereka yang INGKAR."

Tiada gunanya AKU mendapat KURNIAAN ALLAH, jika AKU menjadi orang yang pengecut, sedang ALLAH itu Maha Berkuasa.  Jika tiada pun tulisan ini disiarkan.  AKU hanya perlu secara
terpaksa dengan IZIN ALLAH menadah tangan KU dengan berkata KUN...................................?

Aku masih ada 65 HARI untuk melaksanakan pengabdian KU pada ALLAH.  Maka akan terrasa oleh kamu apa yang akan berlaku selama 65 hari akan datang.  Lantaran ALLAH telah MURKA dengan
segala perilaku KAMU yang tidak pernah SERIK-SERIK berdusta dan berputar belit.

"khabarkan kepada dunia dan manusia mengapa Engkau tiada di dunia Maya selama tiga hari berturut-turut....?  kerana Engkau telah dperdayakan oleh permainan KUASA DUNIA dan Manusia Ingkar."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan