Sabtu, 5 Mac 2016

THE MONTH OF MAY......FULL OF MEANING

AKU diangkat kelangit pada satu malam sekitar bulan Mei 1990
AKU juga dilahrkan pada satu SUBUH MALAM sekitar bulan Mei 1958
AKU juga diberitahu oleh ALLAH, bahawa kebangkitan KU
sebagai menghidupkan kembali BUMI ISLAM selepas terbinanya
BUMI ISREAL (YAHUDI) sekitar bulan MEI, 1948


sepuluh tahun sebelum AKU dilahirkan
dan sepatutnya AKU hanya akan kembali ke DUNIA MAYA pada 27 Mei, 2016
untuk memberitahu SIAPA AKU DISISI ALLAH,,,,,,,?
Namun kesal dengan apa yang berlaku
ALLAH segera bangkitkan AKU lebih AWAL
sebagai hanya memberi peringatan
sebelum datang yang lebih BERAT
The Month of May meaning full........to me


"Khabarkan kepada Dunia dan manusia, bahawa sesungguhnya Allah telah berjanji Pada Bulan Ramadan, akan menjadikan Engkau dan ANA bersatu dalam sebentuk (yang Allah telah menjadikan semula) tubuh.  Lalu ianya jatuh pada tanggal 27 Mei, 2017 bersempena HARI KELAHIRAN ENGKAU."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan