Sabtu, 5 Mac 2016

KENAPA MENGAPA................??

Menyamai USIA BAGINDA 40 tahun..........AKU menjadi 2 dalam 1 (1998).  Kerajaan Malaysia ada FAIL dan SEGALA REKODNYA.  AKU dikurung SATU MALAM.........sebelum esoknya AKU dibebaskan.


Menyamai USIA BAGINDA 60 tahun........AKU hanya ada dua tahun lagi (2018)
Kerajaan Malaysia mengadakan Pilihan Raya...........atau Pemilihan UMNO
Adakah AKU masih ADA..........pada 2020......Wawasan Malaysia
Adakah Malaysia Maju.................?
Adakah DUNIA ......................Allah tidak izin..........?

Kini AKU mengucapkan Selamat Tinggal pada Malaysia.  Kenapa.................?

"Katakan kepada mereka, tiada satu pun manusia lakukan itu akan BERJAYA, selain dari apa yang Allah IZINkan. Demikan juga apa yang telah Allah terangkan kepada Engkau sebelumnya, bahawa Engkau akan kehilangan segala=galanya sebaik Engkau mendapat HIDAYAH ALLAH, kerana tiada seorang pun akan PERCAYA kepada ENGKAU, lalu Engkau seperti terasing (yakni, tidak sepertimana kehidupan masa lampau Engkau) dengan mereka."




Tiada ulasan:

Catat Ulasan