Jumaat, 4 Mac 2016

HANYA TINGGAL DUA WATAK BELUM SAH................?

PERISTIWA 1990 amat jelas terbayang dalam INGATAN KU, ketika AKU diangkat kelangit
menggunakan KUDA TERBANG.  Hampir SEMUA WATAK yang memainkan PERANAN
dalam PERISTIWA itu kini telah wujud, hanya tinggal dua watak lagi belum MUNCUL.

AKU tidak takut, tapi AKU tahu siapa diri KU....?  Mana ASAL-USUL KU...? Tidak mungkin
DUNIA dan MANUSIA percaya pada KU.......Malah setiap coretan KU tidak pernah diambil
SERIUS......Jika ADA biar seorang pun.......Aku kira banyak benda yang berlaku dimana-mana
di DUNIA ini dapat dihalang (dicegah) .  Kini Aku menulis sekadar dianggap sebagai MUNAFIK,
tapi, seandainya dari awal-awal lagi ada MANUSIA benar-benar mahu mengerti......Aku kira banyak
perkara dapat dikawal dan dihalang boleh terjadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan