Jumaat, 4 Mac 2016

UNTUK BUMI MALAYSIA......?

ANUGERAH ini ALLAH izinkan berlaku pada KU, lantaran AKU tidak mungkin akan dieprcayai.
Lalu Aku bilang pada ALLAH.........."kenapa tidak berikan pada orang yang memang asal-usulnya
orang-orang baik dan berilmu lagi dipercayai."  Permintaan Ku itu hanya Allah balas dengan AZAB
pada KU, kerana menganggap AKU menolak, yang tidak pernah dilakuikan oleh orang-orang terdahulu daripada KU, bila Allah beri ANUGERAH.

"Selamatkan BUMI MU,  MALAYSIA......


.dan katakan pada mereka sebelum perkara ini (yakni apa

yang Aku saksikan malam itu pada 1990) berlaku."

 
Namun apa daya KU, siapa mahu mendengar AKU, sedang Aku mnempunyai asal-usul yang tidak menarik.  Tapi kini, Aku sepatutnya bisa menghalang semua berlaku didepan mata KU, jika AKU didengar dan diPERCAYAI.

Aku tidak mampu lagi melihat banyak perkara yang AKU tahu akan berlaku, tapi Aku tidak mampu
menghalangNYA berlaku.  Sedang Aku ada DAYA UPAYA.  Tapi Allah tidak pula mahu Aku
mencampuri URUSAN MANUSIA,,,......selagi ada orang lain mengURUS manusia.

Sebab itu, jika ANUGERAH ALLAH bisa KU POHON pada ALLAH untuk dipindah dan dimilki
oleh orang lain yang lebih LAYAK......."Allah Maha Mengetahui". itu pula jawapan Allah bagi pada KU..........lalu Aku terus diAZAB lagi.  Kerana dianggap INGKAR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan