Sabtu, 5 Mac 2016

JOHN F KENNEDY and BARACK OBAMA

Jika AKU dianggap BODOH sekali pun,,,,,,,,,AKU lebih percaya John F. KENNEDY dan BARACK
OBAMA sebagai PEMIMPIN yang benar-benar HERO.  Jika AKU dianggap HILANG AKAL (GILA)........AKU lebih percaya SADDAM HUSSIEN dan MUHAMMMAR GADAFI  sebagai PEMIMPIN ISLAM berjiwa BESAR dan BERANI.  AKU BERANI bertaruh, yang hanya tinggal
hanya BARACK OBAMA, pun tempoh perkhidmatan BARACK tidak lama lagi akan berakhir.

Maka selepas itu DUNIA dan MANUSIA akan hilang ARAH TUJU sebenar.  Tiada seorang pun
PEMIMPIN DUNIA hari ini mempunyai PRINSIP yang dipegang oleh BARACK begitu meyakinkan
bila membuat sesuatu RANCANGAN,  Dalam kaca mata ISLAM, AKU berani berkata, bahawa tiada
SATU ORANG PUN PEMIMPIN ISLAM boleh membawa ISLAM bersatu.

Suatu waktu dahulu, pada kaca mata DUNIA.......MALAYSIA merupakan NEGARA CONTOH dalam menegakan ISLAM......namun kini ISLAM di bumi MALAYSIA hanya menunggu KERETAKAN........ISLAM dibumi MALAYSIA dah belah EMPAT.

Mengapa semua ini boleh berlaku..........? hanya masa akan menjawabnya nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan