Khamis, 9 Ogos 2018

PENDUDUK

PULAU BORNEO:  Penduduk Pulau Borneo lebih kurang 23 juta dengan data seperti berikut:
1)  Kalimantan Indonesia 15.89 juta
2)  Sabah>>>>>>>>>>>   3.54 juta
3)  Sarawak>>>>>>>>>   2.61 juta
4)  Brunei>>>>>>>>>>     .438,397 ribu.

IHLAM ALLAH ini sengaja diturunkan sebagai satu PERSIAPAN menyambut kemunculan Al-Mahdi di PULAU BORNEO!!!
WASPADA!!!


INDONESIA:  Mempunyai penduduk seramai 260 juta, dan paling ramai di dunia sebagai Penduduknya beragama Islam.  Sementara Malaysia hanya 33 juta orang.  Tun Mahathir, pernah berkata semasa memperkenalkan WAWASAN 2020, bahawa TUN M akan memastikan penduduk Malaysia mencapai 70 juta orang dengan anggaran setiap keluarga mesti mempunyai bilangan anak seramai 4 hingga 7 orang  Mamapukah Tun. M hidup lagi sehingga 22 tahun, iaitu sampai 2040.

Andai Indonesia sekali pun memberi baki 60 jutanya menjadi Rakyat Malaysia, agar Malaysia mempunyai penduduk 93 juta.  Hari ini pun BUMI MALAYSIA akan TENGGELAM.  Kerana nak beri makan 33 juta pun GUNDA-GULANA, apa lagi 93 juta.  Sebab itu jangan anggap sangatlah PARA PEMIMPIN MALAYSIA, yang kamu itu BIJAK sangat bercakap di Dewan Rakyat.

Jika dihitung yang terbukti kelihatan Rm 1 Billion yang dirampas dari Najib, Rm120 juta dari Jabatan Air Negeri Sabah, Rm 110 juta dari Jabatan Kereta Api Negeri Sabah, Rm 150 juta dari peruntukkan KBS,  belum masuk yang lain-lain.  Khalifah kira dah mampu memberi rumah kepada Rakyat Malaysia yang tak punya rumah.  Maka tiada lagi Rakyat Malaysia tiada Rumah.

Oleh itu janganlah berangan-angan mempunyai penduduk 70 juta, sedang yang ada pun masih ramai yang kelaparan (miskin).  Maka bayangkan bagaimana INDONESIA mampu menanggung 260 juta penduduknya, yang lebih kurang 8 kali ganda dari penduduk Malaysia....??? Maka ternyata INDONESIA lagi paling HEBAT, tapi tidak LANTANG bersuara.  Nampak sangat Pemimpin Malaysia hanya TIN KOSONG di DEWAN RAKYAT, di dunia nyata, PEMBELOT KEPADA UNDI RAKYAT.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan