Sabtu, 4 Ogos 2018

T FOUR ONE CODE

KOD T41, adalah Pusat Penerimaan Data berkhimat selama 24 jam setiap hari, disetiap empat penjuru alam atau empat mata angin (Timur, Barat, Selatan dan Utara),

di sebuah NEGERI bernama ZIRBAD.  Berkata Allah "Wahai orang-orang yang beriman, hendaklah kamu menegakkan kebenaran kerana Allah menjadi saksi adil. Dan janganlah kebencian kamu kepada sesuatu kaum (seseorang) menjerumuskan kamu untuk tidak berlaku adil.  Lakukanlah KEADILAN.  KEADILAN itu lebih hampir kepada takwa dan takutlah kepada ALLAH.  Sesungguhnya ALLAH Maha Mengetahui apa yang kamu lakukan."  Al-Quran (5:8) tarikh Ihlam ini diturunkan pada 2018,  ZIRBAD.


KOD T41 adalah merupakan sebuah PUSAT RAHSIA yang menyimpan semua DATA dalam pelbagai jenis malkumat, samaada perilaku manusia atau juga pelbagai macam yang berlaku dibumi.
KOD T41 juga mengirim DATA kepada EMPAT TEPAS DUNIA, dinegeri ZIRBAD melalui maklumat ALIMIAT.  Maka tiada satu pun maklumat samaada dihantar atau diterima tercicir kepada pihak MUSUH atau seseorang yang tidak berSTATUS.

Demikian cerita yang ingin KHALIFAH sampaikan hari ini AHAD (nama ALLAH yang SATU), bagi tujuan penceritaan selanjutnya agar manusia tidak keliru lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan