Khamis, 2 Ogos 2018

TEED

TEED (Penyakit Lidah, Telinga dan mata): gambar hanya hiasan cuma?


Lidah yang berkata, Telinga yang mendengar dan mata yang melihat
akan jadi SAKSI manusia ketika di hari PERHITUNGAN? AWAS!

Bismillahi Ya Allah Ya Alip Ya Lam Ya mim.....Amin Ya Rabulalamin.  Sesungguhnya, berkata Allah. tiada apa lagi yang perlu bagi kamu (Khalifah dan Sahabat Sailila) menerangkan apa lagi yang diminta sebagai BUKTI bahawa kamu adalah UTUSAN ALLAH.  Maka Khalifah hari ini, adalah atas perintah Allah mengganti temapat sahabat Khalifah iaitu Sailila, untuk mengambil alih PERANAN dalam penulisan BLOG ini seterusnya (kemungkinan besar sahabat Saililah tidak akan hadir lagi).

Lalu mereka berdoa "Wahai Tuhan kami, janganlah Engkau menjadikan hati-hati kami terpesong ke arah kesesatan, sesudah Engkau memberi PETUNJUK kepada kami dan kurniakan kepada kami rahmat MU dan sesungguhnya Engkau Maha Pemberi".  Al-Quran (3:8) tanggal hari ini 3 hb. ogos, 2018, Khalifah mengambil alih tugas menyampaikan Ihlam Allah.  Maka siapakah yang berdoa demikian itu, melainkan orang-orang KAFIR.  Siapakah orang-orang KAFIR itu ?  dalam sebuah hadis berbunyi "Solat itu mencegah kemungkaran, maka selepas bersolat masih lagi mengerjakan KEMUNGKARAN, bermakna SOLATnya tidak semporna" lalu disebut jua, sesiapa yang tidak mendirikan SOLAT sama dengan orang KAFIR.  Tak payah nak sentuh bahawa sesiapa yang bukan beragama Islam itu KAFIR (yang ini agak keterlaluan) kerana Agama itu mengajar Umatnya berbuat Baik dan hanya menyembah Tuhan bukan menyembah benda-benda lain.

Menyentuh tentang Solat, perkara UTAMA berkata-kata adalah LIDAH, lalu dapat didengar oleh TELINGA, lalu mampu dilihat oleh MATA.
LIDAH:  manusia SOLAT lidahnya pendek (kenapa,kerana dia tidak akan bercakap sesuatu yang melampaui BATAS hingga mampu menjadi seorang manusia PERMBOHONG dan MUNAFIQ.
TELINGA:  manusia SOLAT tidak akan pernah mendengar bisikkan Syaitan yang menyuruh mengerjakan MUNGKAR dan meninggalkan SOLAT dan segala perintah ALLAH.
MATA:  manusia SOLAT, tidak mahu melihat perkara MUNGKAR apa lagi berSUBAHAT mengerjakan MUNGKAR. Contohnya WANG (dengan dapatan yang tidak HALAL) PEREMPUAN yang ditiduri secara MAKSIAT.  Gejala MATA banyak membinasakan manusia hari ini, demikan juga TELINGA dan LIDAH.  Maka itu Khalifah gelarnya sebagai TEED (Tongue, Ears, Eyes Disease).

Jika manusia punya Teknologi dan Sains, maka Khalifah telah lebih awal mengatakan kehadiran Khalifah memerangi Teknologi dan sains yang bersifat (melalaikan),  Maka Khaliah melalui Ihlam Allah yang diturunkan dari langit, mengguna pakai ILMU ALIENS yang hanya berfugsi melalu kata-kata KOD agar tidak menyentuh secara terang-terangan akan kedudukkan dan maklumat yang hendak disampaikan.  HARAP MAKLUM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan