Khamis, 31 Oktober 2019

111@1/11/2019 3(1) & 4(1)

111 3(1) atau 1111 4(1):Rahsiah Allah akhirzaman! Gambar hanya KIASAN! tiada kena mengena dengan jalan cerita? AMARAN!


Adalah RAHSIA ALLAH yang tidak lagi dizinkan bagi KAMI memecahkan/kongsikan kerana ianya dianggap "CLANDESTINE" dalam sudut pandangan AKHIRZAMAN? kerana menceritakan tentang Al-Mahdi, Nabi Allah Isa dan Dajjal???!!!

Maka pada hari ini 111 kami hanya menyampaikan beberapa FAKTA mengikut tajuk-tajuk yang dikongsikan sebelum ini dari tahun 2014 - 2018???!!! Namun pada tahun 2016 - 2017 Allah telah "DELETE" atau HAPUSKAN terlebih dahulu kerana didalamnya ada diceritakan mengenai 
kebangkitan Al-Mahdi? dan Turunnya Nabi Allah Isa? dan Kebangkitan Dajjal? sebelum diketahui UMUM, tapi ada yang telah mendapatkan butir-butir tersebut sebelum dihapuskan atau "DELETE" oleh Allah???!!! hingga tercetus pelbagai CERITA MENGARUT?!




Allah telah menghapuskan hampir 100 Tajuk sebelum ini atas DASAR KESELAMATAN!!! sebelum diketahui UMUM?! Namun ada yang sempat menyalin/membaca/meniru dengan menggunakan Bahasa mereka?!

Demikian itu hari ini 111 Kami menerangkan bahawa segala maklumat yang diTIRU dari BLOG ini sebelum ini KAMI tidak bertanggong jawab?!!! kerana mereka melakukan tanpa izin KAMI?!
Lalu Allah "TARIK KEMBALI" agar segalanya tidak menjadi yakni "BERLAKU"?!

INGAT! AWAS! AMARAN!!! Kami dengan izin ALLAH tidak akan sama sekali meniru pandangan/pendapat orang lain, melainkan Kami akan menegur andai terdapat/atau didapati meniru cara Kami menyampaikan tanpa pengetahuan KAMI?!

Allah telah MURKA!!! Maka itu KAMI kena berhati-hati dalam semua HAL/PERKARA dan akan menyampaikan sesuatu yang BAHARU pada 1111 @11 November, 2019 nanti HARI ISNIN selepas Maulidul Rasul tanggal 9/11/2019 HARI SABTU!!!




Maka hari ini 1/11 @Jumaat bersamaan 4 Rabiulawal 1441H adalah dengan ini Kami segera mengelurakan KENYATAAN ini kerana Kami dapati ada beberapa PERKARA diluar pengetahuan Kami telah membawa kepada SALAHFAHAM/SALAHTAFSIR sama ada disengajakan atau diperlakukan demikian atas kehendak PERIBADI!!!? mereka yang terlibat???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan