Rabu, 30 Oktober 2019

P165 LEMBARAN BAHARU POLITIK MALAYSIA

Bermula Bulan Oktober 2024 ini sehingga Bulan Jun 2024 akan ADA SAJA PRK atas pelbagai ASBAB begitulah petunjuk Allah mengikut Surah Asy-Syura ayat 24>>>>>

Pada ketika TUN M menjadi Perdana Menteri Ke7 beberapa PRK berlaku sehingga Tun M letak Jawatan sebaik kekalahan teruk di Parlimen Tanjung Piai>>>AMARAN WASPADA!!! KTKP Benar Benar Berlaku #BBB.

Sedar tak sedar perubahan mendadak Politik Negara bernama Malaysia bermula di sini P165 Tanjong Piai?


Apabila UMNO/PAS menutup dan menyumbat mulut Para Pemimpin DAP mengatakan UMNO/PAS Rasis.  Pada ketika itu PPBM masih bersama PH, Perdana Menteri Tun. Mahathir.  Lepas itu muncullah sengketa pada pentadbiran PH apabila Tun Mahathir meletak Jawatan dan Muhyiddin Yassin menjadi PMKe8.

Sebaik UMNO/PAS khususnya BN memilih Calon MCA sebagai Wakil Perpaduan Ummah, maka amat JELAS terpahat dalam buku baharu Perkembangan Politik Malaysia Semakin bertambah UNIK dan akan menjadi FOKUS kepada seluruh Negara di DUNIA?!


Persoalannya adalah kerana PH Parti yang memerintah memberi laluan kepada PPBM dengan meletakan Calon Melayu?! Dan pada masa yang sama SUASANA POLITIK MALAYSIA telah timbul pelbagai ISU melibatkan LTTE dan RASIS yang dibawa oleh DAP? 


Tiba-tiba pula UMNO/PAS meletakkan Calon MCA sebagai WAKIL?  Maka suasana menjadi lebih HANGAT ketika berkempen nanti?  Apa yang Khalifah harapkan tidak akan ada CALON BEBAS menjadi pengacau?


DAP secara tidak Langsung terkunci MULUT apabila mengatakan Melayu RASIS?! PH keseluruhannya kehilangan MODAL apabila INDIA/CHINA/MELAYU Bersatu dalam satu PASUKAN sekali gus menepis bahawa BN telah HANCUR?!  Apa yang Khalifah harapkan SEMANGAT PERPADUAN AKAN BANGKIT KEMBALI dalam kekelutan POLITIK NEGARA hingga mampu mencetus HURU-HARA.

Dan jika KEPUTUSAN memihak kepada BN atau MCA atau UMNO/PAS? Maka ramalan HURU-HARA akan berlaku mungkin tidak menjadi?! Kedua BENCANA BESAR yang Khalifah pernah sebut sebelum ini tidak akan berlaku?! Insya Allah dengan Kehendak Allah?! Tapi HURU-HARA dan BENCANA BESAR itu akan PASTI terjadi jika sebaliknya (BN tewas)?!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan