Selasa, 29 Oktober 2019

#WW3

TIGA@3 JENIS PEPERANGAN AKHIR ZAMAN:

Setelah kewujudan KS3 dan #96PNWO mereka merencanakan pelbagai PEPERANGAN "AWAL DAN AKHIR"?  Kerana itu dari sejak tertubuhnya KERAJAAN ISREAL tahun 1948 di BUMI PALASTINA telah mula adanya PEPERANGAN?!



PEPERANGAN PERTAMA @KUASA:

Mereka telah bermula dengan "MENGUASAI"

kerana apabila mereka memiliki KUASA untuk MENGUASAI sesuatu Negara atau Bangsa?! maka mudahlah bagi mereka merencanakan PROPAGANDA AGENDA mereka sebagai mempengaruhi dan menguasai IDEALOGI "CLANDESTINE" meresapi jiwa musuh-musuh yang mereka "TARGET@X"?!

PEPERANGAN KEDUA@EKONOMI:


Maka mereka menganjurkan SISTEM KEWANGAN ANTARABANGSA dengan pelbagai CARA sehingga DUNIA tidak menyedari bahawa bermula dari NILAI WANG mereka boleh menghisabkan angka-angka dalam RANGKAIAN MEMBEDZAKAN@X nilai sesuatu lain dengan yang lain?! lalu dengan KADAR tersebut mereka berjaya mengendalikan SISTEM EKONOMI l;ebih memihak kepada RENCANA pertubuhan mereka?!

PEPERANGAN KETIGA@POLITIK:


Mereka amat tahu selepas mereka telah menguasai EKONOMI?! maka mudahlah bagi mereka merencanakan AGENDA POLITIK mereka?! sebagai permulaan mereka memperkenalkan SISITEM "BY THE PEOPLE, OF THE PEOPLE, FOR THE PEOPLE" dikenali sebagai "DEMOKRASI" sebagai mengganti ISTILAH "KOMUNIS" walhal seakan-akan sama, cuma BEDZAnya tiada perkataan "DIKTATOR"

#DHI @DUNIA HARI INI:

#WW3 walau pun sebenarnya di IHLAMKAN pada tanggal 29 Oktober, 2019 tapi ianya telah pun diIhlamkan dalam beberapa tajuk sebelumnya #biarlahrahsia #everythingrahsia #Akhirzaman & manusia dan lain-lain yang Khalifah sengaja tak nak SEBUT?  Pada #DHI ini manusia mampu melihat sendiri bagaimana SISTEM EKONOMI DUNIA telah mula digoncangkan oleh TRUMP @AMERICA apabila secara sengaja berperang PERDAGANGAN dengan Negara China dengan pelbagai ALASAN? Lepas itu pula cuba merencanakan sesuatu "SILENT ATTACK" dengan semua Negara ARAB!!! Hingga Bumi Arab menjadi KACAU BILAU? Begitu #DHI ini kelihatan seolah-olah sedang menghadapi peperangan #WW3 atau WORLD WAR 3!!! bermulanya seperti tercatat pada 3 HAL diatas (KUASA/EKONOMI/POLITIK)!!! mungkin akan bersambong jika perlu…..?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan