Selasa, 29 Oktober 2019

#96PNWO

Semakin banyak dipendam, semakin rumit KEADAAN!  Demikian itu bagaimana #DHINI telah terperdaya dengan beberapa SISTEM sehingga segalanya seperti JALAN BUNTU menemui TITIK AKHIR yang disebut sebagai FINISHING LINE.....gambar-gambar hanya HIASAN semata-mata tiada kena mengena dengan jalan cerita!



BENARKAH! Kalian sudah faham mengenai tajuk ini yang menghampiri setahun Allah turunkan IHLAMNYA pada 30/10 2019. 
gambar hanya kiasan sebagai PEDOMAN!!!

America begitu meragui kejujuran china menafikan wujudnya GENOSIDA di Xingjiang.....? Lantaran China sebenarnya bermuka DUA #bermukamuka
 

2 KUMPULAN RAHSIA:

Tiada sesiapa menyedari akan dua KUMPULAN YANG AKTIF telah wujud sebagai merencanakan segala AGENDA & PROPAGANDA segala ISU & SENGKETA yang tak pernah HABIS@SELASAI sejak PENEMPATAN YAHUDI di BUMI PALASTINA sejak tahun 1946 hingga ke hari ini?????!!!!!

KUMPULAN SEGITIGA@KS3:

Adalah rangkaian 3 Negara bersisitemkan teknologi terkini memasang segala perangkap merencanakan segala ISU yang melanda dunia dengan pasukan "CLANSMAN" sebagai merancangkan AGENDA & PROPAGANDA "CLANDESTINE" yang tak sesiapa yang tahu?! melainkan hanya seorang KETUA dalam kumpulan mereka?!

#96PNWO:

Kumpulan #96PNWO adalah pasukan BERANI MATI yang telah lama wujud sejak PEMERINTAHAN OTHMANIAH malah ada yang tidak menyedari bahawa mereka ini sebenarnya telah wujud sejak 1900 tahun dahulu?! cuma telah mengubah beberapa DASAR PERJUANGAN mereka ke satu TAHAF TERBAHARU & TERANCANG.

#96PNWO & PERSIAPAN:

Kumpulan #96PNWO memiliki pelbagai pesenjataan canggih sehingga berjuta pedang SEMURAI sebagai persediaan menghadapi PEPERANGAN AKHIR ZAMAN" jika sistem TEKNOLOGI telah musnah?!  Mereka telah memasang atau "MARKING@X" setiap TARGET@X mereka dalam lingkungan SEMBILAN@9 dan dikawal melalui ENAM@6 STRATEGI TERSEMBUNYI dalam "CLANDESTINE"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan