Ahad, 13 Oktober 2019

MALAYSIA DUKA-LARA ATAU HURU-HARA TAHUN 2020?

Tajuk ini Allah IHLAMkan tanggal 13/10/2019 pada tarikh sama 13/10 2020 Anwar Ibrahim berjumpa DYMM mendakwa mendapat sokongan majoriti mengulingkan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin.

Pada tarikh dan masa yang sama MALAYSIA DISERANG GELOMBANG KE3 #COVID19!  Sabah adalah Negeri paling terjejas TERUK dengan jumlah kes terkini 6,737 sambil 55 kematian direkodkan setakat 17/10/2020.

Sebelum ini IHLAM ALLAH menurunkan Tajuk ini dengan kisah seperti berikut:

DALAM Tajuk ini bukan pandangan peribadi Khalifah? tapi berdasarkan "IHLAM ALLAH" yang diturunkan sepertimana Tajuk PRK Tanjong Piai?:

DUKA-LARA:

Adalah bahawa pada tahun 2020 Ekonomi Malaysia semakin menyusut dan berkemungkinan akan menjadi Daya Pembeli semakin merosot dan mengecup?  Dari 6 juta akan hanya tinggal 5 juta pembeli aktif, apabila peluang pekerajaan semakin LEMBAB atas Faktor Ekonomi Mengesut? Situasi sebegini Rakyat dan Kerajaan akan mengawal PERBELANJAAN harian, lalu akan menambah parah lagi kepada Ekonomi Micro dan keseluruhan Sektor Perusahaan dan Perniagaan serta Dagangan?! gambara sebagai kiasan pengumuman Ketua Pengarah Kesihatan mengatakan Malaysia diserang #covid19 GELOMBANG KE3 (EDISI TERBAHARU).



HURU-HARA

Akan tercetus apabila para Pemimpin cuba menggunakan ISU PERKAUMAN sebagai AGENDA Permainan Politik Jarum?  Akan lebih parah lagi jika Pihak Pengadilan melihat hanya sebagai mengguna SEBELAH MATA saja? sehingga ada pihak-pihak tertentu menyalah gunakan KUASA masing-masing secara SEMBORONOH??!!!  Lalu menindas dengan cara Melontar Batu Sembunyi Tangan atau seumpama Gunting dalam Lipatan atau Api dalam Sekam???!!!
gambara sebagai kiasan Anwar menjatuhkan Muhyiddin Yassin Perdana Menteri Malaysia! (Edisi Terbaharu)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan