Jumaat, 20 Mac 2020

#KHIDMAT TENTERA @20(3)20

Biarpun hari ini Jumaat tanggal 9 Jun, 2023 namun Penulis diturunkan IHLAM sebab tarikh hari ini bersamaan 20 Zulkaedah 1444H.  Sempena angka 9 Jun bersamaan 20 Zukaedah tersebut dalam Al-Quran (9:20)


Apa ingin Penulis rungkaikan disini perkataan Segulai Sejalai yang konon akan menjadi Slogan PMX dimana-mana sahaja PMX berucap, malangnya tidak pula seperti itu berlaku>>>>

                                              (mengapa?)
sila baca terus>>>>>
Tahukah Anda 20(3)(20)?


Lalu mengapa sih?  Adalah kerana tersimpul #everythingrahsia
#akhirzaman #dhini.

@20(3)20?!:

Angka tercatat di atas merupakan #everythingrahsia namun hakikatnya ramai yang salahfaham lantaran angka itu diturunkan Allah semepna #JUMAAT 25 Rejab 1441H dimana NEGARA MALAYSIA menutup semua MASJID/SURAU dari melakukan SOLAT JUMAAT!  Apapun sailila subdullah sailila dalam FACEBOOKnya telah mengambil beberapa PENDEKATAN menulis ayat-ayat AL_QURAN yang mempunyai talian dengan angka 20(3)20 secara PERUMPAMAAN? Lalu pada kisah berikut Khalifah kembali kepada penggunaan KHIDMAT TENTERA oleh kerajaan sebagai membantu perlaksanaan PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN.

#KHIDMAT TENTERA!:

Apakah dengan menggunakan KHIDMAT TENTERA perlaksanaan PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN BERJAYA atau TIDAK? Khalifah berpandukan IHLAM ALLAH teringin menyentuh beberapa PERKARA/HAL:

Berpandukan angka 20(3)20 tersebut dalamnya 20 sifat pada sifat 20 lingkungan 3 tabiat manusia 1) TAKSUB 2) TAWASUL 3) SYIRIK!!! Pada masa yang serupa tersebut jua 20 PERKARA mengatasi 20 HAL dalam lingkungan tabiat manusia seiring kehendak duniawi 1) POLITIK 2) EKONOMI 3) KUASA.  Maka apabila kerajaan cuba menggunakan KHIDMAT TENTERA maka situasinya banyak memberi kesan dalam melaksanakan #PKP sepertimana SARANAN KERAJAAN sebelum ini seumpama hanya sekadar melontar BATU SEMBUNYI TANGAN!!! AWAS!!!

Khalifah tidak diIZINKAN ALLAH meneruskan PENULISAN IHLAM ALLAH atas sebab-sebab masih #everythingrahsia dan #biarlahrahsia sehingga tiba masanya #SAAT ITU!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan