Sabtu, 28 Mac 2020

#PHASE2 (ADA-ADA SAJA)

TEKNOLOGI CANGGIH hari ini:


Apakah ianya saja diada-adakan? atau itulah #QQQ semestinya terjadi pada manusia mendepani #akhirzaman?

Demikian itu gambaran penceritaan mengenai TEKNOLOGI CANGGIH #DHINI
hingga sebahagian cara mendepani #covdi19.

ADA-ADA SAJA:

Pada Dunia Hari Ini yang dipenuhi oleh TEKNOLOGI pasti akan ada suara-suara dari PAKAR AGAMA atau PAKAR AKADEMIK membuka cerita lebih awal sebelum IHLAM ALLAH diturunkan mengenai tajuk Khas "DUNIA HARI INI" atau singakatan namanya "DHINI" terutama mengenai #COVID19 adakah sama dengan Yajuj/Majuj Al-Quran (18:99) dan (21:69).

#PHASE2 DUNIA HARI INI:

Tadinya Khalifah telah mengupas dua Tajuk 1) TEMBOK SEDANG MAHU ROBOH 2) EPILOGUE ETHNOLOGY? dimana ada hubung kaitnya dengan Al-Quran (18:99) dan (21:69) secara rambang kaitanya dengan #COVID19.  Bagaimana pun kisah sepenuhnya hanya akan ALLAH IHLAMKAN pada 1 April, 2020 selepas Solat Maghrib atawa Isyak kerana pada tarikh itu adalah FASA KE2 perlaksanaan PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN #PKP (1 - 14 April,2020)

Mengapa Allah hanya menurunkan IHLAM pada tarikh itu? Kerana setiap tarikh ada PERISTIWA dan tanggal 1 April sering menjadi SEBUTAN sebagai "APRIL FOOL" namun tidak bermakna "DHINI" itu hanya umpama "MAINAN" atau "GURAUAN" ianya PASTI dan itulah KENYATAAN pada Dunia Hari Ini.

Disebut sebagai ADA-ADA SAJA? disebabkan akan ada nanti orang lain sengaja mengada-adakan cerita sebelum IHLAM ALLAH diturunkan!  Maka tajuk ini ditulis lebih AWAL agar tidak timbul SALAH-FAHAM siapa mendahului siapa?  Lantaran pada DUNIA HARI INI ramai suka meniru tulisan orang lain dengan mengubah "PERKATAAN" atau "AYAT" mengikut cita-rasa mereka? Walhal hanya sekadar mencari IDEA bagaimana nak "VIRAL" hingga menjadi "KORONAVIRAL" supaya semua orang "KEPINGIN" mahu tahu!? AWAS!  PERINGATAN!!!

Pantas G104 adalah kumpulan yang diasaskan Oleh Suang Parai kini diTadbir Urus oleh PENULIS menyahut cabaran memperkatakan "KEBENARAN #akhirzaman.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan