Selasa, 14 April 2020

1111(41)(14)

ANGKA 1111:  Sebagai angka samada sebagai Tajuk Terakhir IHLAM ALLAH diturunkan? Hanya Allah yang Maha Tahu.  Sebagai PENULIS Khalifah hanya membenarkan bagi aku membuat ULASAN seizin Allah berikan. Apakah ada disebalik petikan gambar ini.....?

 
TIADA LAIN melainkan gambaran akan #everythingrahsia
ALLAH #akhirzaman dalam menurunkan IHLAM
mengenai angka.......?

1111(41)(14):

Apakah #DHINI masih INGAT angka tersebut diatas?  Sudah tentu sangat ingat!  Malam ini Allah sekali lagi menurunkan IHLAM (RAHSIA) disebalik angka tersebut supaya manusia mampu berfikir terus-terusan untuk mencari jalan penyelesaian atau sekuarng-kurangnya membuka minda (AKAL) manusia untuk terus BERFIKIR!!!

#DHINI dengan COVID19:

COVID19 atau lebih dikenali dengan Pandemic Corona Virus telah mencecah lebih 1.99 juta kes iaitu menghampiri angka 2 juta.  Apakah yang manusia mampu buat sebagai menghalang moga angka ini akan terus berkurangan?  Atau membiarkan angka ini terus meningkat dari hari ke hari sehingga melebih 10 juta?  Dari gambaran angka tersebut 1111(41(14) diatas pelbagai RAHSIA manusia perlu tahu! Berikut Khalifah terangkan sedikit pertambahan hasil dari IHLAM ALLAH turunkan pagi ini (Jam 3:00 am Waktu Malaysia bersamaan 15hb. April, 2020) sebagai memberi penjelasan tambahan dari apa yang diturunkan sebelum ini melalu pelbagai tajuk.

Angka 1111 memberi gambaran nilai JUTAAN! Dan boleh juga disebut sebagai 41 bermaksud satu itu ada empat atau 14 bermaksud empat ada dalam satu!  Mari Khalifah susun atur kembali menyebutnya sebagai Empat Puluh Satu (41)?
EMPAT PULUH SATU (41):
Ketahuilah oleh #DHINI bahawa dalam mendepani Covid19 ada lebih kurang 216 negara dunia berhadapan dengan GEJALA Pandemic Corona Virus!  Maka dalam 216Negara ini? Allah pecahkan kepada 3 ZONE: Setiap ZONE mendepani angka-angka berikut: sebagai SIMBOL....


ZONE BAHAYA (KRITIKAL):
Mana-mana negara yang termasuk dalam angka (41) dianggap bahaya! Contoh: Jika dulu Malaysia menduduki tempat ke23 dalam senarai kes covid19 lalu turun hingga dibawah tangga 41 iaitu 42 bermakna Negara Malaysia sudah dikira SELAMAT.

ZONE SELAMAT:
Mana-mana negara terkeluar dari angka (41) lalu memasuki angka 42 ke 56 adalah memasuki ZONE SELAMAT! Contoh: Jika sekarang ini Malaysia menduduki angka 42 atau 56 ternyata Malaysia adalah tersenarai sebagai Negara Selamat dari #COVID19 untuk terus menular.  Apa pun jika Malaysia terus jatuh ke tangga 57, maka Malaysia tersenarai masuk ke dalam ZONE BEBAS.

ZONE BEBAS:
Mana-mana negara yang tersenarai pada kedudukan bermula 57 dan seterusnya hingga ke 210 telah dianggap BEBAS dari GEJALA #COVID19.  Maksud BEBAS disini adalah jika ada pun kes baru disebut sebagai NPC (New Product of COVID19) rakyat negara dalam senarai ZONE BEBAS tidak banyak terkesan bermaksud sukar dijangkiti. Angka 57 sebagai (Al-Hadid) Besi. Al-Quran Surah ke 57 mempunyai 29 ayat. Dan (29) itu adalah Surah An-Ankabut (labah-labah) didahului oleh kalimah Alip Lam Mim mempunyai 69 ayat. Dan (69) itu pula ada Surah Al-Haqqah (Kiamat) mengandungi 52 ayat! STOP!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan