Rabu, 1 April 2020

#DHINI FASA SATU:

Nak tahu siapa America sebenar? Kembali mengimbau Kisah "cowboy vs Red Indian" Are you "CONFUSED"?


#DHINI FASA SATU:

Tunggulah akan manusia seksanya azab Allah ke atas mereka hingga #COVID19 itu menjadikan manusia dalam KETAKUTAN yang amat sangat!. Katakan kepada manusia bergelar Donald Trump sejak menjadi Ketua Negara ternyata Trump adalah satu-satunya Pemimpin Dunia sangat membenci Islam hingga membawa sekutu-sekutunya turut membenci Islam dan Kitab Kami (Al-Quran).  Pantas hari ini #COVID19 akan membuat Bumi America HURU-HARA dan DUKA-LARA sehingga angkanya mencapai jutaan SEKSAAN keatas para pengikutnya (yakni kaumnya).


SEKSAAN: Kini America Paling Teruk dilanda #covid19

Angka 500 000 disambut 10 10 lalu terkumpullah hitungan jutaan pada angka 1111 (41) atau (14) jika mereka mengetahui?  Demikian juga halnya pada setiap sekutunya hingga mereka hilang AKAL apabila mereka sedikitpun tiada Petunjuik Allah.  Lalu mereka seumpama nenek tua merayu-rayu meminta makanan dalam kelaparan.

Sebut juga kepada mereka (yakni yang suka menghina akan Rasullah & Kitab Allah) akan angka 100 000 disambut 10 10 hingga 70 ke 100 jika mereka mengethui?  Bukan kah telah Engkau pernah berkata Negara-Negara yang mana satukah membenci akan Islam dan Umatnya.  Melainkan Kami akan binasakan negeri mereka dan seluruh kaum yang berada dinegeri mereka.

Bahkan! khabarkan juga setiap Tarikh ada Peristiwa yakni angka-angka yang hanya Engkau Kami akan beri Pengetahuan mengenainya.  Sedangkan mereka menjadi buta, pekak dan bisu! Begitu Kami membuat mereka KELIRU?
Khabarkan juga kepada sesiapa juga diantara mereka! Jika memang apa yang mereka lakukan hari ini sebagai BENAR? Maka tunggulah akan mereka SEKSAAN KAMI yang lebih BERAT dari ini #COVID19? Tiadalah penolong bagi mereka selain hanya ALLAH MAHA AGONG lagi MAHA TINGGI serta BIJAKSANA!

Gambar dipetik sebagai KIASAN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan