Sabtu, 4 April 2020

#DHNI NPC VS WWO!

#NPC NEW PRODUCT OF COVID19:

Sesiapa sahaja akan menjadi penghasilan baharu jangkitan #COVID19 jika perlaksanaan #PKP terlalu lunggar dan mereka yang bertugas dibahagian hadapan sering menjadi Mangsa Birokrasi pelbagai TABIAT MANUSIA yang tidak menghormati RUKUN NEGARA!!!


Apabila "MARKET" dibuka seluruh negara DUNIA? Maka pembenihan VAIRUS begitu cepat!

#WWO WHOLE WORLD ORDER:

Perintah #MOC ataua #PKP sedunia hanya seumpama BERTAHAN dari MELAWAN musuh dalam peperangan! Akhirnya akan kehabisan PELURU? PERINGATAN!!!


#DHINI FASA SATU:

Ketahuilah! angka-angka yang tercatat sebagai panduan serangan #COVID19 peringkat GLOBAL hanya sesuatu yang TIDAK PASTI? Kerana ada beberapa 7 hingga 10 buah Negara masih cuba menyembunyikan FAKTA ANGKA SEBENAR #COVID19 disebabkan FAKTOR EKONOMI RAKYAT yang membimbangkan Kerajaan Beberapa Negara Tertentu!

Demikian itu ketika Khalifah menulis Ihlam Allah ini angka tercatat 1118,059 kes dengan 59,206 kematian masih belum SAHIH dan tiada siapa mampu memberi kesahihan ANGKA tersebut kerana #COVID19 senintasa berjangkit setiap saat tanpa HENTI (NON-STOP)!!

Oleh itu, jangan lah kiranya WHO (Pertubuhan Kesihatan Sedunia) sering mengambil fakta dari ANGKA-ANGKA tersebut sebagai mencari jalan mahu mencegah #COVID19 tanpa berusaha memBASMIkan #VIRUS yang memberi jangkitan kepada manusia serangan #COVID19 lebih berkesan.  PERINGATAN!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan