Khamis, 1 Februari 2024

Kenapa Februari, 2024?

Hari hari kedua bulan Febrauri, 2024 bersamaan dengan 21 Rejab 1445H, Allah memilih tarikh hari ini sebagai menurunkan IHLAM apa yang akan berlaku>>>>>

Dari petikan Al-Quran (2:21) dan (21:2) terlihat ada terjadi "PERTENTANGAN" hal ini seakan-akan mengambar sesuatu yang kurang baik akan terjadi dimana-mana serata Bumi Ini.

Pada Surah Al-Baqarah ayat 21, Al-Quran (2:21) Allah meminta kepada manusia menyembah Allah, namun pada Surah Al-Anbiyah ayat 2, Al-Quran (21:2) amat malang sekali ayat-ayat Allah diperolak-olakkan (oleh Kaum Musyrikin), manusia yang tidak percaya akan Allah.

Dalam hal yang demikian, tercetuslah "PERTENTANGAN" antara kedua-dua ayat tersebut.  Melihat pada situasi melanda Dunia hari ini, seakan-akan PASTI tercetusnya #WW3 (Perang Dunia Ke3).  Apa tidaknya, jika AMERICA tahu malu dan menunjukkan mereka punya KUASA, hanya JOE BIDEN mampu melakukannya.  Begitu juga di pihak Israel, hanya Benjamin Netanyahu sahaja mampu melakukan.  Hal yang sama juga demikian bagi Russia, hanya Vladimir Putin sahaja mampu melakukannya.  Selanjutnya begitu juga pada Negara Arab seperti Tukkiye, Iran dan Yaman, hanya Pemimpin yang ADA hari ini sahaja mampu melakukannya.  Hal sama juga terjadi dengan Negara China, India, Vietnam, Australia dan Thailand, hanya Pemimpin yang ADA hari ini sahaja mampu melakukannya.  Jika mereka tahu MALU?

Hal yang sama juga bisa terjadi di Negara Malaysia dan Indonesia.  Selain Anwar Ibrahim, tiada yang Berani melakukannya, Hal yang sama juga terjadi dengan Negara Indonesia, selain Bapa JOKOWI, atau Bapa PROBOWO (andai mampu mengganti tempat Bapa Jokowi selepas PEMILU 2024).

Maka amat JELAS tiada cara lain mengelakkannya BERLAKU (#WW3) seandainya mereka tahu MALU? Dan KOTA/TUNAI apa yang mereka perkatakan, bukan sekadar hanya CAKAP tak SERUPA BIKIN!!!.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan