Ahad, 11 Februari 2024

Langkah Sumbang 3c

 Terlebih dahulu Penulis ucapkan Kong Chi Fatt Choi "Selamat penyambut Tahun Baharu China" kepada seluruh Masyarakat Tionghua dimana-mana sahaja mereka berada. Menyedari tajuk ini sebagai Penutup Kisah Sisipan 1990, adalah WAJIB bagi Penulis menyiapkan.  Apa tidaknya ia berkaitan dengan Dunia Arab atau (Arab Countries) yang juga (terangukm 4 Negara lain) lalu KAMI sebut sebagai Negara "IMPACT" merangkum 26 buah Negara Islam termasuk Indonesia, Malaysia, Pakistan dan Turkey.

Rangkuman 4 Buah Negara menjadi "IMPACT"


Pada kertika itu (tahun 1990) diperlihatkan kepada Khalifah tahun antara 2020 hingga 2050 yang disebut sebagai 50 Div (Div 50) sekitar tahun 25 30 50 pembunuhan beramai-ramai berlaku sehingga banyak yang terkorban.  Lalu Khalifah simpulkan sebagai temapat itu berlaku di Negara Liga Arab (sebermula Serangan America terhadap Iraq (lalu bunuh Saddam Hussien) dan serangan America terhadap Libya (lalu membunuh Muammar Gaddafi). Dan hari ini pula berlaku Perang Hamas/Israel telah meragut lebih 27 ribu nyawa Rakyat Palestine.

Dunia hari ini,  termasuk Dunia Liga Arab, tidak mampu mengambil sebarang tindakan memaksa srael menghentikan terus melakukan pembunuhan, malah semakin hari semakin bertambah Rakyat Palestine menjadi korban. Berkemungkinan hal ini bisa juga terjadi di Bumi Raffah akan bermandi Darah sedikit lama lagi?  Hal ini terlihat oleh Khalifah pada tahun 1990 bahawa ada sebuah Negara bermandikan Darah letaknya di Bumi ARAB.

Hal ini bisa terjadi antara 2024 -2025? Waspada!!!
PENULIS.

Sesungguhnya Khalifah diperlihatkan berlaku Kacau-Bilau di beberapa Negara Islam "IMPACT" malangnya Allah tidak mengizinkan Penulis menceritakan Hal tersebut sebagai termasuk dalam TOP 10 SECRET sebelum kemunculan Imam Al-Mahdi, Dajjal dan Yajuj Majuj juga turunnya Nabi Allah Isa serta QIYAMAH (75) - 40 ayat. Harap Maaf.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan