Isnin, 19 Februari 2024

Bahagian II b Punca Segala Permasalahan:

Apakah Suara OIC didengari Dunia (PBB)? Kerana dalam OIC ada ARAB SAUDI bertidak ala America/Israel sering tidak bersepakat dengan beberapa buah negara Liga Arab. Tunggu dan Lihat>>>>> bertita selanjutnya (gambar bawah)


Mengapa Negara Islam (OIC) kehilangan SUARA? Lantaran beberapa Negara dalam Liga ARAB sering tidak sepakat, maka disitulah lahirnya sejuta Langkah Sumbang Punca Segala Permasalahan mengapa UMAT ISLAM seakan-akan menjadi mangsa kezaliman>>>>>


Tiada yang lebih BERKUASA di dunia ini selain hanya dua Orang BAPA segala PENGGANAS ini, gambar bawah (SUDAH TIADA KEPERIMANUSIAAN) Layak dipanggil "Polan bin Matang" kerana mereka sangat bijak BERLAKON menipu semua Pemimpin Dunia seolah-olah mereka berselisih, walhal mereka "SEHATI SEJIWA">>>>(gambar bawah) sehingga US mengguna Kuasa VETO menghalang segala tindakan ke atas Israel mengenai perang Hamas/Israel. 

Tajuk ini sambongan dari Bahagian II a Sifar Pemimpin #akhirzaman melalui 5 prinsip (Ilmu, Akal, Nafsu, Niat dan Akhlak).  Pada tajuk ini pula membincangkan soal Punca Segala Permasalahan 5 prinsip tersebut>>>>>

Bilamana seseorang PEMIMPIN tidak atau kurang memiliki 5 Prinsip diatas, mampu menimbulkan segala macam jenis permasalahan pada Bumi dan Penduduknya.

CONTOH:  Siapakah Benjamin Netanyahu dan Joe Biden, adakah kedua-dua pemimpin ini memiliki sekurang-kurangnya 85% 5 prinsip tersebut. Jika kurang dari 85% maka kedua-dua mereka ini akan banyak menimbulkan kepelbagaian permasalah kepada Bumi dan Penduduknya.

Lalu b Punca Segala Permasalahan akan mengakibatkan Penduduk Bumi GAGAL memilih seorang Pemimpin yang memiliki 5 Prinsip tersebut dengan cemerlang, terutama perkara iii Apa itu Nafsu? Nafsulah paling Utama membinasakan 4 prinsip lain (ILMU, AKAL, NIAT dan AKHLAK).  Gara-gara NAFSU segalanya bisa BINASA andai Pemimpin tidak punya keupayaan mengawal Nafsunya.  Itulah berlaku pada dua orang ini (Benjamin Netanyahu dan Joe Biden) sehingga UN menjadi Pertubuhan bagaikan BANGKAI yang bernafas berBAU BUSUK.

Dengan kegagalan mengawal NAFSU, kedua-dua Pemimpin telah merosakkan segala NIAT baik mereka menjadi MIMPI Paling BURUK kepada "HUMAN RIGHT" dan menghapuskan 100% FUNGSI UN menjadi seolah-olah ZERO/nil "POWER".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan